Sunday, June 9, 2013

Spovedania de Vinerea mare ....

Opţiuni [ nu stiu sa traduc, sa inteleg cuvantul 'robbed'.... este vb. ds. doping sau ds. constumele de inot care aduc performante mai bune dar care nu pot fi tolerate ca mijloace oneste...? Din pacate 'engleza' mea nu este compatibila cu argou-ul lor....; oricum eu am ales caela 'dopingului'

Mircea Olaru by Google translate / M.Olaru writes: If I understand well what mean 'robbed'..., I try to answer you so - "" detection of doping subject overmedicate sensation, scandal, especially in the media, the rule prohibiting athletes are penalized for practicing the discipline in which they were found and that's it!
However, practice shows that doping has gone from empirical to the developed, designed, premeditated others than would be called 'victim'.
So if an athlete is found positive normal as those who have 'prepared' him to be punished even more severely than the 'victim' ...
Many coaches of the doped go to get all kinds of benefits and especially the moral and material they 'parade' in front of us, as it was a mere coincidence and therefore 'less likely to be repeated there' .. ., or life shows that they continue to premeditate doping activities are tolerated when they should be, in my opinion, excluded from the activity, definitively and irrevocably [ie to withdraw all their 'honors' obtained fraudulently].
In this narrow field [punishment mentors] I noticed punitive measures exist and then ask: is it fair that only a 'victim' actually suffer when the 'back' or 'back' they are more profitable?""

Not being 'expert' to write on your website, you write and email address on which, perhaps, would have got to give me an answer <scanave@yahoo.com> Mircea Olaru, swimming coach, May 4, 2013 / 77 years [ this was one text translate by Google...]


ieri am primit acest material pe pag. mea de FB..., dar am uitat de el cu toate ca nu trebuia; azi mi-am adus aminte si, efectiv, l-am cautat cca 30 min. si chair pe pagina Andreeii / nu era; cum sunt multumit ca-l pot posta in grupul 'meu' - ERRARE HUMANUM EST.
Voi face o prima observatie, laudativa: materialul este scris f. coherent si se vede ca Andreea stapaneste f.b. limba romana cu toate ca fiind in America ai putea sa te astepti la oarecare dificultate de exprimare. Subiectul pare sa fie o pledoarie la a sensibiliza pe cei din conduceera sportului brasovean de a accepta ca noul bazin poate sa poarte, cu succes, numele fostului antrenor Mihai Mitrofan, antrenor emerit, cunoscut de toti ca un f.b. antrenor; din pacate Puiu, Mitro, Yanule [astea's diminutivele cu care il apelam cand traia...] s-a stins si invoc ruga ca "D-zeu sa-l odihneasca, fiei-i tarana usoara' , Amin'!

Chiar de mai traia, cred ca numele sau putea fi asociat cu bazinul nou, la fel ca si in cazul altor antrenori celebri din B.Mare sau Resita s.a. Dar apare firwesc propria-mi intrebarea...: numele Mircea Olaru ar putea fi dat unui asemenea bazin...? Evident ca nu...

Mie, materialul mi-a creat si o stare de disconfort; in ultima vreme, nu datorita mie (!!!), a existat un fel de 'scandal' legat de numele lui Puiu si eu am ripostat..; poate era mai bine 'sa tac' [uite, am cautat materialul Andreeii, de mi-a luat mintea foc, si al fel de bine, cele relatate de sotia lui Puiu erau deja uitate, acum; dar 'tot raul... spre bine', cum se spune pe la noi si eu am realizat ca protestele 'pro Puiu' pareau disproportionat de mari fata de situatia in sine..; deci, 'ceva' mai era in aceasta 'galceava' iar eu am 'simitit musca pe caciula' ;mi-am zis, 'astia' imi administreaza ce merit, prea fac pe nebunu cu scrierile mele, cu povestile mele nu 'reusitele' mele... si am ajuns la hotararea de a ma 'spovedi' urmand a-mi se ierta toate pacatele ....,; oare voi reusi sa conving pe careva dintre voi ? [ la popa nu obisnuiesc sa merg, paote, atunci, la 'the end'...]
Voi continua Spovedania dupa postarea acestui material in grupul 'errare...'


Centrul de Înot Braşov reapare în peisajul sportiv braşovean ca o necesitate a revigorării înotului braşovean, după ce iniţial a existat între anii 1979-1986 (când s-a transformat în Centrul de Inot Steagul Rosu Braşov) sub conducerea Antrenorului Emerit Mihai Mitrofan şi Anca Mitrofan. Ca omagiu şi mulţumire pentru întreaga activitate închinată nataţiei românesti a antrenorului Emerit Mihai Mitrofan, pentru coeziunea generaţiilor de sportivi educaţi şi crescuţi de aceşti profesori, Centrul de Înot Braşov renaşte în 2013. Acest Centru sportiv are ca scop organizarea activităţii de nataţie în Brasov, la cel mai înalt nivel de calitate profesională. Se adresează tuturor categoriile de vârstă, de la copii până la adulţi şi acoperă nivelele de iniţiere înot, avansati, performanţă, master, agreement, dezvoltare corporală armonioasă, întreţinere corporală şi recuperare prin înot.

În Centrul de Înot Braşov sunt angrenaţi specialişti ai domeniului, cu multă experienţă teoretică şi practică, pasionaţi de înot şi dispuşi să-şi îndrepte toată capacitatea de muncă pentru activitatea sportivă a înotului braşovean . Pregătirea teoretică este susţinută de şcolarizarea în Universităţi de Educaţie fizică şi sport şi la şcoala de Antrenori a Academiei Naţionale de Educaţie fizică şi sport Bucureşti. Pregătirea practică este acreditată de clasificările sportive la nivel naţional şi internaţional ale membrilor Centrului de Înot.

  • Mircea Olaru SPOVEDANIA UNUI ANTRENOR...; sunteti deja in garda, mai demult, am declarat ca 2 lucruri imi displac:dopingul si fortarea copiilor. Evident ca ds. doping nu am decat sa spun un singur cuvant NU am folosit iar ds. fortare copiilor am si eu ceva pacate..; bref, eu, dupa cca 5-6 ani de la inceperea activitatii [promitatoare] cu o grupa experimentala...., am simitit ca 'bat apa in piua'; am stat 'stramb' dar am concluzionat 'drept': am cam fortat pregatirea lor [ aparuse o maestra a sportului, niste campioni de juniori, chair si un titlu de seniori dar descalificat, infine], visele marete nu le mai distingeam - asa am ajuns sa observ rezultatele BUNE a altora. Eram cu totii in acelas bazin/Tineretului+Floreasca.., 'stiam' tot ce misca la 'ei'., chair copiam unele antrenamente, progresele asteptate nu s-au vazut si evident era vina mea [dupa o vreme, dupa ce m-am 'calificat' la turcaleti, revenind in tara am preluat grupa lui Gicu Demeca si la scurt timp Roxi Dumitrescu si Petrica Ciomartan / fosti elevi de-ai mei..., au facurt asteptatele recorduri, deci 'ceva se schimbase in conduita mea...].
  • Mircea Olaru Mi-am facut 'auto-controlul' si am dedus care-mi pot fi greselile dar tot 'cercetand' diverse izvoare..., am descoperit, treptat, ca explicatia vine dintr-un sector 'ocult', de mine categoric dezavuat... si stiti la ce ma refer. Ramane ca o simpla aluzie pentru voi, carora ma 'spovedesc' - dece ....'ei' Da iar ....'eu' Nu...? Curand mi-am 'luat adio' de la stabilirea de OP-uri [Obiective de performanta in nomenclatura noastra] si am devenit un observator', de multe ori... incomod fata de un fenomen care nu avea logica si, mai ales, nu avea sfarsit.
  • Mircea Olaru Voi ruga, pe cei care pot sa-mi dea replica, ca fosti sportivi de performanta, daca rezultatele lor au fost perfect 'curate' sa ma condamne si sa ma invite a ma duce la naiba cu minciunile mele, cu frustrarile mele; accept orice epitete sau explicatii.., va rog ! Asta a fost 'spovedania mea' si 'ieratrea/ pedepsirea' poa sa vina....
  • Mircea Olaru Azi e Vienrea Mare... si daca am pacatuit, Doamne Iarta-ma de poti....
  • Tavi Budiu Cred ca lista ar fi destul de lunga. Desigur ca orice padure are si uscaturi.
  • Mircea Olaru ..., asteptam o reactie in lant,ca la o fuziune atomica....

No comments:

Post a Comment