iata un cocktayl de comentarii:
M.Olaru>Iata prototipul, nefinisat, al trenajorului SPORTY SIM 101,
realizat la comanda FRN, in 1983, in numar de 30 de ex. / pentru toate
centrele de inot 2 ex.,; aparat realizat de Ing. Costica Obreja,
renumnit inventator de material sportiv in colaborare cu Pierre de
Hillerin, Vladimir Schor si ... subsemnatu'; a fost o reusita a
'federatie' si azi stau sa ma crucesc 'cum mi-a dat tov. Gruia de la
Economic, 300.00 milei, atunci erau bani nu gluma..., din pacate
trenajorul nu a avut succes decat la... Buc., unde a rezistat cca 10 ani
- in restul centrelor a fost folosit ca 'material la nevoie'..., no mai
comment......; ca la noi la nimenea [apropos, dotare era mai ampla erau
si 2 simulatoare cu amortizor auto / asta a fost 'sfarsitul' lor/ dupa
modelul est-german 'trenajor Huttel' sugerat de cunsocutul specialist DDR -dr. Gerahrd Lewin ....; uf.
Dumitru Corina > eu cred c-am si lucrat pe acesta :))
Mircea Olaru > da, DAR ERA FINISAT, INTR-O CARCASA MAI ACATARII...;
NU POT SA-MI EXPLIC DECE ALTE CLUBURI, DIN PROVINCIE, PUR SI SIMPLU
LE-AU LASAT IN PARAGINA SI CINE A VRUT A LUAT DIN ELE, MAI ALES
AMORTIZOARE SI ALTERNATORUL DE MASINA.... VAI, VAI,. CE DEZILUZIE
AMARA..
Dumitru Corina> da....intr-adevar aveau si carcase
Obreja Constantin Gabriel > ACESTA ERA UN TRENAJOR DE ANTRENAMENT
FOARTE FIABIL PENTRU PREGATIREA IZOCHINETICA, UN ELEMENT MODERN PENTRU
ACEA VREME, AU TRECUT 30 DE ANI DE ATUNCI SI NIMENI NU A MAI INTREBAT DE
EL! APARATUL AVEA IN DOTARE O BANCA SPECIALA SI APATARATURA ELECTRONICA
AFERENTA! EU AM FACUT SI TRENAJOARE PENTRU KAIAC-CANOE SI CANOTAJ!
CONDUCEREA DE ATUNCI A MINISTERULUI S-A IMPLCAT FOARTE MULT! A FOST O
PERIOADA EXTRAORDINARA CU FOARTE MULTE REZULTATE EXCEPTIONALE LA NIVEL
MONDIAL! PACAT CA DE ATUNCI INCERCAM SA INVENTAM ROATA SI ACEASTA ACUM E
PATRATA SI NU SE MAI INVARTE! AN COLABORAT EXCEPTIONAL CU MIRCEA OLARU
UN ANTRENOR CU O VIZIUNE NOUA PENTRU INOTUL ROMANESC! NU CRED CA NE VOM
MAI INTALNI VREO DATA CU ATATA PASIUNE SI DRAGOSTE PENTRU SPORT! DOAMNE
AJUTA!
No comments:
Post a Comment