Thursday, November 15, 2012

ANTI DOPPING



miercuri, 29 februarie 2012



“In asteptarea ambulantei” ......


“In asteptarea ambulantei” sau ‘Dreptul la replica’ !
......fac parte, nici eu nu stiu cum..., pe acest interesant facebook - dintr-o echipa de fosti inotatori, in fond ‘colegi’ de-ai mei [vezi CV-ul, la sfarsit];am avut o presimtire ca ‘ceva’ nu v-a fi in regula [ eu sunt cu ‘musca pe caciula’ – am o ideie fixa, precum ca multe dintre performantele unora dintre ‘colegi’ sunt obtinute fraudulos, prin manevre de dopping, dar pentru ca nu am nici un fraglant cu probe indubitabile, pana la proba contrarie – toti colegii mei trebuie sa admit oficial ca nu au folosit ceea ce toti stim ca se intelege prin ‘dopping’, evident, afirm, cu mana pe cruce, ca nici eu nu am folosit in viata mea de sportiv sau de antrenor asemenea lucruri, jur !!!].
Spuneam ca am presimtit eu ‘ceva’ la aderarea pe pagina de FB a acestor ‘colegi’.
Aveam si dece – in lista de membri ai grupului am identificat nume de sportivi care atunci cand eram antrenor federal au fost in colimatorul meu pt asemenea fapte ma justific – cum intelegeti voi ca ‘X’ sau ‘Y’, la competitiile cu invitati, de regula prin tari occidentale atractive in anii aceia..., reuseau rezultate de locul I dar si performante care ii aducea in top-ul mondial si obtineau astfel performanta ceruta pentru a fi inclus in delegatie..., iar la urmatoarele mari intreceri ale sportului , mai ales la jocurile olimpice - ca un facut, ‘X’, ‘Y’ nu mai reuseau mare lucru, sau mai bine zis ne faceau de rusine].
Prin acest ‘drept la replica’, eu invit pe toti membri acestui grup onorabil sa faca, daca o vor..., o simpla declaratie ‘de presa’: “............./nume, prenume, declar ca in toata activitatea mea de ..../sportiv sau antrenor , nu am folosit, sub nici o forma substante sau manevre dopante !... data si semnatura”, glumesc .....
Dar pentru ca treaba este totusi serioasa, am ‘rasfoit’ putin internetu’ asta desteptu’..., si am cules niste informatii care se pot adauga la materialul oficial al federatie noastre pentru combaterea a practicilor dopante, iata-le:
Subject: Dopping
CONTACT
AGENTIA NATIONALA ANTI-DOPING
Adresa: B-dul Basarabiei nr. 37-39, Sector 2, Bucuresti
Cod postal: 022103
Adresa paginii de internet: www.anad.gov.ro
Telefon centrala: (021) 311 55 41
Program: 9 - 17 (luni - vineri)
Relatii publice: interior 16
Relatii mass-media: interior 18
Parerea dumneavoastra conteaza!
Va rugam sa ne comunicati sugestiile, observatiile si propunerile dumneavoastra
pe adresa de e-mail: presa @anad.gov.ro sau completand formularul de mai jos.
Accesati
’Spune NU doppingului’
Reclamati practici de dopaj


Bibliografie anti-dopping

CURRICULUM VITAE

OLARU MIRCEA: -
[date personale, fara importanta in contextul acestui ’drept la replica’.....]
[ in 28.Dec. ’89, am fondat impreuna cu Dl. prof. univ. dr. Mihai Epuran (ANEFS) Asociatia Profesorilor EFS iar in 5 Ian ’90 am fost ales ‘liderul sindicatului liber din CSS1 Pajura Buc.’, cu demisie atunci cand FSN s-a transformat in partid !]
ACTIVITATE CA SPORTIVligitimat la ‚U’ Cluj (1948), apoi, odata cu deschiderea noului bazin acoperit Floreasca, alaturi de alti inotatori din provincie, am fost tranferat in Buc., la Dinamo 

No comments:

Post a Comment