Friday, November 16, 2012

25 Octombrie ......



...... cel mai important gand si mesaj al cuvantului MS Mihai I...:

Tuesday, October 25, 2011 9:53 AM
From:

"Mircea Olaru"

:"nu am mostenit tronul de la inaintasi ci l-am IMPRUMUTAT de la copii nostri....!!!!"




asa ar trebui sa gandim, sa traim, sa muncim, sa servim tara si neamul.....;
sa va aduceti aminte de aceste simple cuvinte... din partea mea
- Mircea Olaru la 25 oct 2011, Adana, Turkya.







LA MULTI ANI Onor MS Mihai 1






Bucuresti, Romania ++40722476223

http://despre-inot.blogspot.com/ = noua adresa a blogului

nota bene:
se contureaza, uimitor de ... neconfundat, ca martiriul la care a fost expus 
MS MIHAI I sa-i fie destinat si Excelentei sale D.lui T. Basescu, Presedinte al Romaniei.

Conf. Constitutiei, Presedintele unei Republici trebuie sa dovedeasca 
atasament,in primul rand, fata de forma de guvernamant si astfel fata 
de tara si neam; daca nu ar fi facut aceasta distinctie, putea fi chiar 
destituit..... avand in vedere ca este posibil ca Opozitia sa-i fi intins 
aceasta cursa [ in fond la omagierea, atat de fireasca si meritata a 
MS MIHAI I, au participat, fara nici o remuscare in conduita lor si cei care 
in anii '90 l-au re-alungat, controlandu-l la aeroport fara nici o noima, 
fugarindu-l pe soseaua Buc.-Pitesti si somandu-l sa paraseasca tara; 
asa a fost 'primit' - 'pe fuga' Regele din tara sa....] .

motto-ul 'errare humanul est' este adresat de mine prietenilor mei, 
concetateni, pentru a fi demni si impartiali in atitudinile lor fata 
de acest interesant eveniment la care participam = 'nolens - volens'.

iata un comentariu postatazi 26 oct. pe HotNews:

am stat cu sufletul la gura sa-l aud pe MS Mihai I, eu fiind un 
momarhist realist....; in final, imediat am postat pe blogul meu 
impresiile ... dar dupa cateva ore mi-am dat seama de un fapt 
izbitor: 
discursul Regelui purta in el aceleasi indemnuri si idei auzite, 
de atatea ori, la Execenta sa Dl. T.Basescu, Presedintele actual al tarii.

Deci fostul suveran si actualul presedinte gandesc la fel si nicidecum 
in contradictoriu cum mi-a fost scarba sa aud unele comentarii lansate 
de oameni fara capatai....

Pacat ca fostul monarh si TB nu au anticipat aceste similitudini... 
le-ar fi fost mult mai usor acum, pacat.
------------------------------------------------------------------------------
A trecut inca un an de la conceperea acestui material...;
lucrurile care s-au intamplat in decursul acestui an sunt dramatice,
tara sufera, poporul este debusolat si dez-infratit; la fel si cei doi
conducatori ... este pacat de viata pe care o aveam, o singura data,
ca sa ne batem mereu, zide zi, joc de ea; 'aviz amatorilor ....!'

No comments:

Post a Comment