... afara de asta nu te mai preocupa si altceva, punctual ziceam...

 Bucuresti, Romania  ++40722476223
www.gunselgunsel.com/mircea.olaru.htm
http://despre-inot.blogspot.com/ = noua adresa a blogului


--- On Thu, 10/27/11, gabriel <gabyygabriel@yahoo.com> wrote:

From: gabriel <gabyygabriel@yahoo.com>
Subject: Re: Inot :publicata1982
To: "Mircea Olaru" <scanave@yahoo.com>
Date: Thursday, October 27, 2011, 4:00 PM

Insanatosire grabnica !


From: Mircea Olaru <scanave@yahoo.com>
To: gabriel <gabyygabriel@yahoo.com>
Sent: Thursday, October 27, 2011 4:58 PM
Subject: Re: Inot :publicata1982

stimate gabriel,

eu sunt acum departe de tara, in Turkya si am facut operatia barbatilor... de prostata

voi reveni, in tara, cam peste o luna
daca ai rabdare voi gasi o cale sa te ajut, dar numai in fata cartii care-i la Buc.

astept ceva punctual de la tine... asa la modul general nu stiu exact 'unde bati'...

succes

MO

 Bucuresti, Romania  ++40722476223
www.gunselgunsel.com/mircea.olaru.htm
http://despre-inot.blogspot.com/ = noua adresa a blogului


--- On Thu, 10/27/11, gabriel <gabyygabriel@yahoo.com> wrote:

From: gabriel <gabyygabriel@yahoo.com>
Subject: Re: Inot :publicata1982
To: "scanave@yahoo.com" <scanave@yahoo.com>
Date: Thursday, October 27, 2011, 3:23 PM

Am rasfoit ce a-ti atasat dumneavostra pe site :

despre-inot.blogspot si din cuprinsul cartii mie personal mi se

pare toata cartea interesanta poate la initiativa mea veti reusi sa

ne atasati , noua cititorilor  un numar de pagini din cand in cand

pana se va completa intreaga publicatie.

Personal nu am gasit asa multe publicatii cu si despre inot

complete, nu spun ca nu sunt deajutor si acelea dar majoritatea

se rezuma la descrierea tehnicii procedeelor si a catorva exercitii

de invatare si cam atata. Personal din ce am citit de la pagina

135 - pana la 234 cu exceptia paginii 219 (care lipseste din articolele :

Asa se scria despe inot acum 40 de ani)si din cuprinsul cartii sunt mult

mai multe notiuni de invatat .
Eu personal imi v
FROM:
TO:
Thursday, October 27, 2011 5:04 PM
oi lista ce am pana acuma si poate pe viitor voi

completa intreg continutul in speranta ca nu va voi rapi timpul atat

de important acuma tuturor.

Va Urez o Zi Cat Mai Placuta!