Wednesday, November 14, 2012

"Nu-i o Scrisoare pierduta"..., zau ! Dece am 'parasit' FB-ul



vineri, 11 mai 2012


Nu-i 'o scrisoare pierduta' ....

este o scrisoare 'regasita', sa fiu al naibii de va mint... hihuhohha, adica asta inseamna ca zambesc in felul 

meu , nu in felul lui facebook care-l conisder un 

'joc la osfaid', periculos de hitlerist, mai ales ca 

este practicat de unu care a avut deaface cu aia....;

 ciudata e istoria si roata ei !!!.

============================
 --- On Fri, 5/11/12, Gica Deac  wrote:

From: Gica Deac 
Subject: Re: The man in different hypostases
To: "Mircea Olaru" 
Date: Friday, May 11, 2012, 6:09 PM

Mirciulicaaaaa,

nu iesi de pe Facebook si posteaza in continuare pentru ca faci

foarte bine ceea ce faci, eu am citit tot, nu pentru ca te cunosc

ci pentru ca imi place inotul si imi place sa citesc tot ceea ce este

legat de inot, chiar daca nu trimit feedback la tot ce postezi apreciez

foarte mult ceea ce faci.

Tot se mai gasesc " cititori"... E drept ca tanara generatie nu prea

le are cu cititul .... Dar si daca doar unu citeste ... Merita sa postezi,

te imbratisez, Gica
Sent from my iPhone

On May 11, 2012, at 7:45 AM, Mircea Olaru <scanave@yahoo.com> wrote:
hihuhohohha...
mai ales ca eu, asa imi vine cate-o data, sa fiu in postura

celui de-al 3-lea. a alui divortat si ros, plin de grasimi........

ce faci dragoste...? 'Lebada galatiului' ce esti

[asa spunea ds. tine sarmanu Mititelu prin anii '60...]
eu tot ma sfarsesc sa postez, in draci, pe FB ..., fel de

fel de 'aluzii' si nimeni nu ma baga in sama... 

parerea mea ca sunt demodat si ca nimeni nu mai

are nevoie de 'sfaturili' mele....hihuihohha


ma bate gandul sa me 'substrag' din acest faimos

FB si sa-mi vad de ale mele

ce parere ai ?
simt asa un fel de 'tacerre' si asta este ciudat, ca eu

tot fac 'zgomote' dar nu-s auzite... deh, am'batranit

si mai bine o trag pe dreapta
iar celor tineri le las bucuria de a face ei mai bine

decat altii....

ei mai m-am 'desarjat'... uf, be....:

acum am simt mai bine dar din FB cred ca tot ies,

duca-se pe pustii, mai ales ca-i facut de un ji___

hitlerist .....; auzi sa-mi interzica 30 de zile sa imi

aprob noii prieteni care vor sa ma cunoasca, ai

mai vazutr o asa aberatie - pai la ce dracu mai se

numeste 'retea de socializare', asta este de sorginte pur hitlerista

asta este o aberatie si n-o mai suport,,, ji____ dracu

hai pa

 Bucuresti, Romania , ++40722476223, Facebook = Mircea Potter Olaru
www.gunselgunsel.com/mircea.olaru.htm,
http://despre-inot.blogspot.com/ 



--- On Fri, 5/11/12, Gica Deac <giculici@yahoo.com>wrote:

From: Gica Deac <giculici@yahoo.com>
Subject: The man in different hypostases
To: "Bogdan Deac" <speedswim27@hotmail.com>,
Date: Friday, May 11, 2012, 5:38 PM



 Three Pictures that Tell a Story....         The man: 1- alone; 2- married;3-divorced 

No comments:

Post a Comment