Monday, November 12, 2012

Amintiri din copilarie /01

1953-59


joi, 18 octombrie 2012


"Amintiri ...din copilarie..":

Mana lui Toto Balint 1955

Mito, Heitz, ? Both, Ciorba ...

Sandu, Blajec, Pinclaunu ....

Heitz



Caminschi

Picolino

Eu -1968 in astepatare la Of.Starii Civile Primaria sect 1, tata langa mine ....

M.Stefanescu/Gogutza, Zahan pupa mireasa 0lga..olaru

Berna, eu, ?, Tothy bacsi....

Berna si Anca lui ...

acum:dr. I.Bordy

Astrid, sandu, Eu, Micky ..Blajec

la Buda-Peste ....

Iosim, Eu, netzu, Piranda

Cezar Danciu(+) .....

1955 Sofia V.levski, Mitica si eu ...

Irinuca Pordanoff, Pestera 1954

Pingu... 1976

Fane dupa operatia la tiroida ... 2000...?

Iosca Deutsc

I.Deutsch

Dr. Kathy Orosz, Petrica Deak care tocmai ma anunta ca 'bestu'l meu la Bras ar av avea epilepsie... si asa a trecut la Dinamo, no commment

M>Nordului - Heiligedam, Rostock



Heiligedam, Rostock 1954.....

...asa am aflat ca acolo a fost vila a lui Adolf Hitler... ia eu am dormit, chair in patul lui, alturi de mine fiind Ruja...


Inaintea plecarii la Rostock 1954

Marika Both Szas ....

Echipa lui TD in 1954

nemuritorul Bubsi ....


in 1858, militar pompier fiind, Dinamo a descoiperit ca aveam origini proaste si asa am ajuns la UM 0168, unitate de munca a MAI, pe Plevnei/actualul sediu Apa Nova

Carapancea, Picolino si eu la cursul de scky in paring 1962

Szolnok

Strandul tineretii noastre vazut de Google Earth





No comments:

Post a Comment