Wednesday, July 17, 2013

Aparatura, proceduri de antrenament ...

In Primavara lui '85 am devenit 'liber de contract' ca antr. federal.....; in ultima zi, stiu ca era zapada tarzie si una chiar mare de s-o oprit ciirculatie doar drumul lui  'nea nicu' era dezaepzit....; dupa un timp mi-am dat seama ca inaintea mea mergea, se plimba de fapt, 'tov' Gen. Dragnea, Prez, CNEFS; s-a uitat la mine, zambind siret..., dar ca la un vechi cunoscut si parca zicea 'ai reusit sa stai pana acum' ? Intrand in vb. el m-o consolat si l-am crezut ca nu 'el' face si drege... cine era 'altcineva' [trebuia sa scriu cu 'S'...], care dadea directia si ordinele se executau...; asa o a fost atunci, [parca azi nu-i la fel...?]'

Din pacate aparitia acestui articol, in care am bagat tot ce stiam sau ce visam eu pentru a face sa mearga 'carutza'....coiencide cu disparitia unui om drag, om care m-o facut  profesor - este vb. de rectorul nostru iubit  prof. ION SICLOVAN; incinerarea lui a adus mai toti oamenii din sport si asa ne-am mai intalit cu fostii profesori si alti 'carmuiotri' ai sportului nostru [Ghibu, Nicu Alexe, Focseneanu, s.a.][evident era si generalu']

Odihneste-te in Pace 'mai nea Sicky', fotbalist din Arad [orasul lui Ticky Mladin], jucator la Carmen/' Mociornitza' si apoi director si rector al ICF - multe generatii ai dus la catedre si posturi universitare. Onoare tie si celorlalti 'dusi'...

Oare ne mai aduce aminte de fostii nosrti dascali [sunt inca sub impresia aniversarii celor 50 de ani si exagerat de sentimental] dar asa-i viata.

In materialul de mai jos am insiruit toate aparatele cunsocute si necunoscute atunci si indicatiile ds. folosirea lor; mi-i frica ca nici azi, nu le avem pe toate, cu tot progresul tehnologic aparut in ultimii ani. Eu imi afc adtoria de a le mai 'arata' privirilor vaostre..., deh, poate mai ajuta la ceva....




















No comments:

Post a Comment