Friday, July 12, 2013

1984 _ Al doilea pliant ....

1982
Pliantul asta a fost facut prin grija directa d.lui Avram Laptoiu, director gen. la LOTO PRONO+Pres. FRN; el ne-a pus la dispozitie atelierul de grafica a insitutiei si, cu acele mijloace [nu exista imprimare color si doar colorarea intregii pagini...]sau facut 25 mii de ex. pentru toata tara. 

Pliantul mi-a fost dat 'ca sarcina de serviciu' de secretarul politic al FRN, cu gandul ca 'ma infunda' [ asta era putin inainte de JO Los Angeles.si  fara sa se intereseze de soarta pliantului ...aveam termen de predare chiar de ziua mea, pe 16 Mai...], secretarul cel dibaci, a reusit sa starneasca conducerea CNEFS pentru 'cazul M.Olaru' si asa s-o'ntamplat ca tocmai de ziua mea sa aibe loc o sedinta a Biroului excecutiv al CNEFS, cu toata lumea mare adunata in care s-a facut o expunere politica si apoi 'analiza planului de masuri' al activului federal....; pliantele erau de o saptamana  in federatie, impachetate dar tov. secretar, orbit de misunea de a ma expedia nici nu s-a uitat la ce-i cu pachetele alea...; in plen, secretarul a dat ca exemplu 'neindeplinirea sarcinilor de serviciu' si eu atunci, fiind langa usa [parca pregatit sa fiu 'alungat'...], am urcat si luat din birou un pachet cu 25 de pliante si tocmai cand mi se pronuntau cele mai frumoase calificative...., am intrat in plen, fara nicio vorba si am impartit la toti invitaii cate un exemplar. 

Era dovada indubitabila ca totul este o inscenare 'pionereasca'....; s-o facut liniste si dupa un min. Gen. Dragnea, pres. CNEFS,  a suspendat sedinta de Birou executiv.; ce-o fi fost pe capul bietului 'tov secretar' nu stiu dar el nu s-a lasat - a reusit sa ma taie de pe lista delegatiei JO Los Angeles inlocuindu-ma cu un activist, nesalariat [ nu-i mai spun numele ca sa nu-l fac de rusine...]. Exista o vorba 'Dumnezeu nu bate cu pietre...! si ea la mine conteaza...

Dar iata pliantul; are multe pagini, unele greu de descifrat; il voi posta in 3 episoade [ca sa nu supar 'blogul'...]; unele ilustratii sunt perfecte si pentru zileel de azi.. ele au o vechime de 30 de ani, deci 7 cicluri olimpice.....

























[va continua...]

No comments:

Post a Comment