Stimati
membri ai retelei LINKEDIN –profesional swimming , [romanian, english]
Comentariile
mele anterioare versus 'anaerob/aerob', au avut scopul ascuns de a incepe o dezbatere
a problemelor complexe pe care le ridica pregatirea de performanta, la inot.
Prin comentarile mele speram sa am niste ’contra-comentarii’ incitante dar
stratagia mea a dat gres. Stiind ca ‘nu am trecut examenul’ in fata voastra voi
incheia ’aparitiile’ mele cu aceste doua teme:
1.
”Un altfel mod de a intelege invatarea inotului”
2. ”Un altfel mod de a intelege inotul
sportiv” – dobandirea eficientei motrice depinde a dobandirea celei mai corecte
miscari de inaintare in apa.
Deoarece am
vazut ca nu va plac comentariile mele [ ele au fost vadit astfel formulate
pentru a va incita la discutii...] va voi prezenta ’realitatea’ gandirii mele,
strict legata de experienta practica [ deci Teoria Educatiei Fizice si
Sportului si disciplinele ei derivate .... vor fi invocate cat mai rar spre a
nu va plicitisi / eu ca student am avut notele cele mai mari tocmai la aceste
discipline, final = 9.20, printre primii din cei o suta de colegii ai mei de
studentie, acum.... 50 de ani !].
1. ”Un alt fel mod de a intelege invatarea
inotului”, este metoda care alege exercitiile de invatare dupa o altfel de
trasatura, anume –”componenta
biomecanica a miscarilor de inaintare”, adica, deja stiti bine, mai demult, ca mai toate miscarile de inot sportiv prin
apa SEAMNA intre ele din punct de vedere biomecanic. Se pune intrebarea - care ar fi cea mai eficienta cale de a
’alatura pozitiv’ aceste structuri de exercitii din tehnica de concurs [4
procedee] , astfel ca ’IN CEL MAI SCURT TIMP’, exersarea lor sa duca la dobandirea
tehnicii celor 4 procedee clasice de concurs ?
Pentru
acest subiect am scris destul ..., DAR am aplicat experimental si cu succes
’teoriile’ mele la foarte multe generatii de copii incepatori (palmaresul meu =
cca 25.000 copii si chiar adulti pe care i-am invatat sa inoate in cei 50 de
ani de antrenorat, majoritatea fiind realizate in afara antrenamentelor cu
sportivi ‘adevarati’):
- Initial, asta era in 1964, am ales 20 de copii incepatori de aceiasi
varsta [10 ani] care, in loc sa inoate pe lungimea bazinului [asa cum se
intampla cel mai frecvent.....!] i-am pus sa inoate distante scurte, pe latimea
bazinului [unii inca nici nu prea stiau sa inoate inca,chiar dar aveau
curaj...]. Nu solicitam exersari ale tehnicii globale, de concurs, ci fel de
fel de combinatii ale unor secvente de miscari simple din tehnica
globala(brate, piciaore), exercitii care semanau intre ele si permiteau un
’transfer pozitiv’ pentru obiectivul final – invatarea globala a celor 4
procedee de inot sportiv.
Din ’treaba’
asta ce-a iesit : cca 50% au devenit strict ’performeuri’, mai ales fete ( dau
exemple usor de recunocut de voi: 2 fete, cum 50 de ani..., care la 12 ani una
inota 200m Bras sunb 3 minute sau la 100 mdelfin 1.11.00 iar cealalta 1.09 la 100 m liber ..., 2
baieti care inoatu craul cam la aceleasi valori cu fetele – deci experimentul
meu reusit fara ca acesti incepatori sa inoate
’ca la carte’ + au devenit ‘performeri’ in timp relativ scurt [ cca 2
ani], adica niste promisiuni demne de tinut minte {aici sunt multe de adaugat,
dar spatiul nu o permite...]
Deci, pe
scurt eu stiu ca: inotul sportiv, tehnica celor 4 procedee pot fi invatate
’concomitent’ si in timp relativ scurt, folosind repetari numeroase, pe
distante scurte, chiar in regim anaerob compensat [ cu pauze adecvate tipului
de exercitii exersate in lectii si
grupei lor de varsta].
2. ”Un altfel mod de a intelege inotul
sportiv” – dobandirea eficientei motrice depinde a dobandirea celei mai corecte
miscari de inaintare in apa.. Din simpla curiozitate am incercat sa adaptez
celebrul aforism antic ’festina lente’ la inot........
Ocazia a
fost prilejuita de dsicutiile disperate ale colegilor mei de a ingradi fortarea
de timpuriu a copiilor talentati [ prin anii ’70-80’, la noi, se ajunsese la
acordare titlului de campion national la proba de 400 m liber si la copii de 8
ani !!!] si atunci am ‘socotit’: “in fond care sunt ’ingredientele’ unei
performate ?” Raspunsul firesc a fost ’Timpul’ exprimat in numar de secunde
la o distanta data si .... ‘Numarul de vasliri’/ tempo folosite pentru a
parcurge distanta respectiva.
’Raspunsul’
logic a fost : in apreceierea unei
performante este nevoie de a avea ’Cat mai putine secunde’ si ....,’Cat mai
putine miscari’ [ iarasi scurtez, spatiu nu permuite, dar nu uitati cat de bine seamana cu acel antic
aforism - ’festina lente’].
In 1983 am
publicat in Revista EFS nr. 3 referatul ‚ ‚Testarea eficientei biomecanice la
inot’ care a capatat, la scurt timp, acronimul BEST {’the Biomechanical
Efficiency Swimming Test’} care inseamna, simplu ca:
’daca adun Numarul.de secunde cu Numarul de
vasliri (ele avand tendinta de a avea, pe cat posibil, valori cat mai mici,
deci in scadere), suma lor poate da o ’Nota’ a Eficientei [ulterior am gasit de
cuvinta ca aceasta suma sa fie scazuta dintr-o constanta (K=100) pentru ca
rezultatul sa fie cu sens pozitiv ....,
apoi constanta (K) s-a transformat in ”Indicele Personal de Alunecare”,
pentru ca in final Eficienta unui inotator, singular, calculatat matematic si
deci obiectiv sa fie asa:
BEST = PIG - (TIME+TEMPO)....
points.'
PIG =
Personal index of Gliding - ’from the value of the maximum longer of the body
(ventral float position)(L.) / in additions with another accidentally value
constant (k=100), we will substrate the sum of the Nr. of Kgr. (weight) with
the ‘Q’. (Nr. of cm. of the circumference of the upper thorax in deep
expiration). ‘L.’+(k) – ( ‘kgr.’ + ‘q.’) ....constant point vor minimum one
year..!
Ca nu am judecat gresit rezulta din faptul ca
prin 1995, am ciit in excelenta lucrare
’Fitness Swimming’, Emmet Hines, editura Human Kinetics, acelas concept
denumit, normal diferit, ’Swimmig Golf’ , apoi, la alti 2-3 ani, E. Maglisho,a
adaugat si el, la lucrarea sa de
referinta [Swim Faster] un capitol nou, dedicat aceluiasi subject.
Gata.
Inchei ce
aveam ’pe suflet’ a va spune. Dar sa
stiti ca in acest camp de gandire s-a pronuntat si Domnul. Prof. Ing. Adrian
Bejan, de la Duke University, USA (see Google) , in felul sau de a interpreta ’Legea Constructala’
la sport; de exemplu - el a ales doua biotipuri reprezentative: Usain Bold [
care pe masura ce isi corecta record dupa record arata un Tempo de alegare/
Numar de pasi, din ce in ce ma
scazut....!!!] si ... acest remarcabil Michael Phelps [ in a carui interviu,
facut imediat dupa JO Beijing, impreuna cu excelentul antrenor Domnul Bob
Bowman, s-a remarcat interesul acestora de a avea un raport, in scadere, intre
numarul de secunde si cel de vasliri
...., parca aidoma conceptului
’best’]’
Va dorewc
tuturora multa Sanatate si Virtute, multe succes in activitatea voastra..... la
revedere.
Prof. Mircea Olaru, Bucuresti Ianuarie 2013.
Dear members of the network
LINKEDIN-professional swimming [Romanian, English]
My comments earlier versus 'anaerobic / aerobic' had hidden purpose to start a discussion of the complex issues they raise performance training in swimming. By my comments, I hope to have some 'counter-comments' exciting but my stratagem failed. Knowing that 'I passed' in front of you will end 'sightings' my these two topics:
January. "A different way of understanding learning swimming"
Two. "A different way of understanding swimming sport" - acquiring driving efficiency depends on the accurate acquisition of forward movement in the water.
Because I saw that you do not like my comments [they were so obviously made for discussion will incite ...] I will present 'reality' my thinking strictly related practical experience [so theory Physical Education and Sports and its disciplines derived .... will be invoked as rarely as not to be bored / I as a student I had the highest marks in these subjects precisely, final = 9.20, among the first in the hundred of my undergraduate colleges now. 50 years ...!].
January. "Another way to understand learning as swimming" is choosing exercises learning method by a different feature, namely - "biomechanics component of forward movement", ie, already know well, a long time ago, like all swimming movements through water sports resembles each of biomechanically. The question is - what would be the most effective way to 'join positive' exercise of these structures Contest technique [4 processes], so 'IN TIME', their practice lead to acquiring the art of four methods classic contest?
For this topic I've written enough ... but I successfully applied experimental and 'theories' to many generations of my children beginners (my record = about 25,000 children and even adults that I learned to swim in the 50 years of coaching, mostly carried out training with athletes 'true'):
- Initially, this was in 1964, we chose 20 children beginners same age [10 years] who, instead swim the length of the basin [as happens most frequently .....!] I put to swim short distances, the width of the basin [some still did not really knew how to swim yet, but even had the guts ...]. Ask not practice the art global competition, but all sorts of combinations of simple sequences of movements in global technique (arms, piciaore) exercises that resembled each other and allow a 'positive transfer' to the ultimate goal - global learning the four methods of swimming sports.
From the 'job' that what came: about 50% became strict 'performeuri', especially girls (give examples recunocut easy for you: two girls, as 50 ... which one swim 200m in 12 years Bras sunb 3 minutes or 100 mdelfin 01/11/00 1.09 100 m and the other free ... 2 boys inoatu crawl about the same values with the girls - so my experiment succeeded without it starts to swim 'by the book' + become 'performers' in relatively short time [about two years], that some worthy promises to remember {here are more to add, but space does not permit ...]
So in short I know that: swimming, sports, technique of the four methods can be learned 'simultaneously' in relatively short time using numerous repetitions, short distances, even in anaerobic treatment outweighed [the appropriate type of exercise practiced breaks in lessons and their age group].
Two. "A different way of understanding swimming sport" - acquiring driving efficiency depends on the accurate acquisition of forward movement in the water .. out of curiosity I tried to adapt the famous ancient aphorism 'festina lente' swimming ..... ...
The occasion was the occasion of my colleagues dsicutiile desperate to curtail early forcing talented children [in the 70-80 ', to us, it had to grant the title of champion in the 400 m freestyle and children 8 years!] and then I 'thought' "in fact they are 'ingredients' of a performance?" natural response was 'time' expressed in number of seconds a distance away and .... 'number of rowing' / tempo used to traverse that distance.
'Answer' logic was: in a performance apreceierea need to have 'fewer seconds' and ...., "as few moves' [again shorten space Permu not but remember as well resembling that ancient aphorism - 'festina lente'].
In 1983 I published in the Journal EFS no. 3 essay, swimming biomechanical testing efficiency 'that gained shortly acronym BEST {' the Biomechanical Efficiency Swimming Test '} which means simply that:
'If we add the number of rowing Numarul.de seconds (they have a tendency to have, if possible, values as low, so decreasing) their sum can give a' Note 'Efficiency [I later found words this amount to be subtracted from a constant (K = 100) for the result to be positive-sense .... then constant (K) was transformed into "Personal Index sliding" because ultimately efficiency of a swimmer, singular, calculators mathematical and objective so be it: BEST = PIG - (TIME + TEMPO) .... points. '
PIG = Personal index of Gliding - 'from the maximum value of the longer of the body (ventral float position) (L) / Another accidentally in additions with constant value (k = 100), We Will substrates the sum of the number. of Kgr. (weight) with the 'Q'. (No. of cm. Of the circumference of the upper thorax in deep expiration). 'L' + (k) - ('kgr.' + 'Q.') .... Constant point will at least one year ..!
I have not misjudged in the fact that by 1995, we ciit the excellent work "Fitness Swimming", Emmett Hines, publisher Human Kinetics, same concept called different rules, 'Swimmig Golf', then the other 2-3 years E. Maglisho, he added to his reference [Swim Faster] a new chapter devoted to the same subject.
Ready.
I conclude that 'the soul' to tell. But know that in this field of thought and pronounced the Lord. Prof. Ing Adrian Bejan of Duke University, USA (see Google), in his own way of interpreting 'constructal law' in sport; for example - he chose two biotypes representative: Usain Bold [As they correct the record after record shows a Tempo of Allegation / Number of steps, getting me down ....!] and ... this remarkable Michael Phelps [in whose interview done right after OJ Beijing, along with the excellent coach Mr. Bob Bowman, noted their interest to have a report, down, enter the number of seconds and the rowing ...., seems like the concept of 'best'] '
We dorewc everyone good health and virtue, success in your work ..... goodbye.
Prof. Mircea Olaru, Bucharest in January 2013.
My comments earlier versus 'anaerobic / aerobic' had hidden purpose to start a discussion of the complex issues they raise performance training in swimming. By my comments, I hope to have some 'counter-comments' exciting but my stratagem failed. Knowing that 'I passed' in front of you will end 'sightings' my these two topics:
January. "A different way of understanding learning swimming"
Two. "A different way of understanding swimming sport" - acquiring driving efficiency depends on the accurate acquisition of forward movement in the water.
Because I saw that you do not like my comments [they were so obviously made for discussion will incite ...] I will present 'reality' my thinking strictly related practical experience [so theory Physical Education and Sports and its disciplines derived .... will be invoked as rarely as not to be bored / I as a student I had the highest marks in these subjects precisely, final = 9.20, among the first in the hundred of my undergraduate colleges now. 50 years ...!].
January. "Another way to understand learning as swimming" is choosing exercises learning method by a different feature, namely - "biomechanics component of forward movement", ie, already know well, a long time ago, like all swimming movements through water sports resembles each of biomechanically. The question is - what would be the most effective way to 'join positive' exercise of these structures Contest technique [4 processes], so 'IN TIME', their practice lead to acquiring the art of four methods classic contest?
For this topic I've written enough ... but I successfully applied experimental and 'theories' to many generations of my children beginners (my record = about 25,000 children and even adults that I learned to swim in the 50 years of coaching, mostly carried out training with athletes 'true'):
- Initially, this was in 1964, we chose 20 children beginners same age [10 years] who, instead swim the length of the basin [as happens most frequently .....!] I put to swim short distances, the width of the basin [some still did not really knew how to swim yet, but even had the guts ...]. Ask not practice the art global competition, but all sorts of combinations of simple sequences of movements in global technique (arms, piciaore) exercises that resembled each other and allow a 'positive transfer' to the ultimate goal - global learning the four methods of swimming sports.
From the 'job' that what came: about 50% became strict 'performeuri', especially girls (give examples recunocut easy for you: two girls, as 50 ... which one swim 200m in 12 years Bras sunb 3 minutes or 100 mdelfin 01/11/00 1.09 100 m and the other free ... 2 boys inoatu crawl about the same values with the girls - so my experiment succeeded without it starts to swim 'by the book' + become 'performers' in relatively short time [about two years], that some worthy promises to remember {here are more to add, but space does not permit ...]
So in short I know that: swimming, sports, technique of the four methods can be learned 'simultaneously' in relatively short time using numerous repetitions, short distances, even in anaerobic treatment outweighed [the appropriate type of exercise practiced breaks in lessons and their age group].
Two. "A different way of understanding swimming sport" - acquiring driving efficiency depends on the accurate acquisition of forward movement in the water .. out of curiosity I tried to adapt the famous ancient aphorism 'festina lente' swimming ..... ...
The occasion was the occasion of my colleagues dsicutiile desperate to curtail early forcing talented children [in the 70-80 ', to us, it had to grant the title of champion in the 400 m freestyle and children 8 years!] and then I 'thought' "in fact they are 'ingredients' of a performance?" natural response was 'time' expressed in number of seconds a distance away and .... 'number of rowing' / tempo used to traverse that distance.
'Answer' logic was: in a performance apreceierea need to have 'fewer seconds' and ...., "as few moves' [again shorten space Permu not but remember as well resembling that ancient aphorism - 'festina lente'].
In 1983 I published in the Journal EFS no. 3 essay, swimming biomechanical testing efficiency 'that gained shortly acronym BEST {' the Biomechanical Efficiency Swimming Test '} which means simply that:
'If we add the number of rowing Numarul.de seconds (they have a tendency to have, if possible, values as low, so decreasing) their sum can give a' Note 'Efficiency [I later found words this amount to be subtracted from a constant (K = 100) for the result to be positive-sense .... then constant (K) was transformed into "Personal Index sliding" because ultimately efficiency of a swimmer, singular, calculators mathematical and objective so be it: BEST = PIG - (TIME + TEMPO) .... points. '
PIG = Personal index of Gliding - 'from the maximum value of the longer of the body (ventral float position) (L) / Another accidentally in additions with constant value (k = 100), We Will substrates the sum of the number. of Kgr. (weight) with the 'Q'. (No. of cm. Of the circumference of the upper thorax in deep expiration). 'L' + (k) - ('kgr.' + 'Q.') .... Constant point will at least one year ..!
I have not misjudged in the fact that by 1995, we ciit the excellent work "Fitness Swimming", Emmett Hines, publisher Human Kinetics, same concept called different rules, 'Swimmig Golf', then the other 2-3 years E. Maglisho, he added to his reference [Swim Faster] a new chapter devoted to the same subject.
Ready.
I conclude that 'the soul' to tell. But know that in this field of thought and pronounced the Lord. Prof. Ing Adrian Bejan of Duke University, USA (see Google), in his own way of interpreting 'constructal law' in sport; for example - he chose two biotypes representative: Usain Bold [As they correct the record after record shows a Tempo of Allegation / Number of steps, getting me down ....!] and ... this remarkable Michael Phelps [in whose interview done right after OJ Beijing, along with the excellent coach Mr. Bob Bowman, noted their interest to have a report, down, enter the number of seconds and the rowing ...., seems like the concept of 'best'] '
We dorewc everyone good health and virtue, success in your work ..... goodbye.
Prof. Mircea Olaru, Bucharest in January 2013.
Dragi colegi:
Cu tot respectul cuvenit, problema "arta si stiinta" de coaching printre antrenorii din SUA este dramatic înclinată spre "arta" de coaching. Mai mult decât atât, aceasta este una dintre miturile care este intentionat promovate de liderii ASCA să-și mascheze ignoranța lor în domeniul metodologiei de formare și fiziologie exercițiu. Să ne spunem adevărul: materialele oferite prin ASCA antrenori în acest domeniu sunt foarte învechite și de multe ori pur si simplu înșelătoare. Până la sfârșitul zilei nu poate substitui educația formală și de cercetare prin experiență. Experiența este întotdeauna singur unilateral, deoarece el reflectă pe sistemul individual de încercări și erori și elimină rezultate negative fără un studiu adecvat. Deci, dacă vă bazați pe istorii personale numai, este mai ușor să se mențină "regele dealului" starea bazează pe succesul personal, nu conteaza natura lor aleatoriu și fără forme legale, în cele mai multe cazuri. Și că este în cazul în care apare întrebarea: "este un atlet care face un antrenor sau un antrenor care face un atlet?"
Echilibrul între instruirea aerobe și anaerobe a rămas o cheie atunci când vorbim despre condiționat, sau, așa cum am prefera, pregătirea funcțională a sportivilor. Și nu există cameră foarte putin pentru "arta" După ce vom merge această direcție.Antrenorul trebuie să înțeleagă și să cunoască efectele exacte ale "amestec de formare", a expune sportivi sale de a. Similar cu inginerie, antrenorul trebuie să înțeleagă limitele și comportamentul de "material" el este de lucru cu metode, precum și faptul că pot schimba un astfel de comportament într-un mod dorit.Truc sau arta de coaching - este în înțelegerea nevoilor individuale ale sportivului și de a găsi abordarea corectă. Aici vorbim despre antrenorul-atlet psihologie, dinamica echipei și mediu programului și a culturii care sunt toate importante, dar încă nu se poate substitui cunoaștere a "ce să facă" pe baza rezultatelor de cercetare.
Comentariu de Serghei Beliaev
[with Google
translate..]
Dear Serghei,
Sport science, exercise
science swimming. must understant like something abstract, a little known field
still full of variables - BIOLOGY. On this issue, that is very general way I
can say 'sports science' is like 'faith in God', that is - you can not ask him
up, give you a car or a beautiful wife ... but you, respecting the desires, can
found good way to find, convenient ....
I who have lived most
years of my life in communism sistem can honestly say that 'they' had a good
side, namely "if you did not criticize solutions, better stay in your
place" [American swimming is still up at the moment the most powerful
system ... which obviously can be perfect ... but it's not a very easy job
....]
"Health and
virtue" ...
is greeting with my
colleagues comforted, that I am 77 years.....and I was in tuch, directly with
Igor Koshkin a.a. long list, from 1983 ....sorry if I misunderstanding your
commments, my english is very poor.. bye, bye, again - "Health and
virtue" ..
Draga Serghei,
Stiinta sportului,
stiinta antrenamentului la inot, este ceva abstract, intr-un domeniu totusi
putin cunoscut, plin de variabile - biologia. Privind astfel problema, adica la
modul foarte general eu pot spune ca 'Stiinta sportului' seamana cu credinta in
Dumnezeu: adica - nu-i poti cere Celui de sus, sa-ti dea o masina sau o nevasta
frumoasa... dar poti, respectandu-i dorintele sa gasesti calea
buna,convenabila....
Eu care am trait aproape
toata viata in sistemul comunist pot spune onest ca 'ei' aveau si o parte buna,
anume"nu critica daca n-ai solutii, mai bine stai la locul tau' [totusi
inotul american este, pana la ora actuala cel mai performant sistem... care
evident poate fi perfectibil..., dar asta nu-i o treaba prea usoara....]
"Sanatate si
virtute"...,
este salutul cu care imi
imbarbatez colegii, eu care am 77 de ani
Aerobic vs Anaerobic
Dear Colleagues:
With all due respect,
the issue of “art and science” of coaching among the US coaches is dramatically
skewed towards the “art” of coaching. More so, this is one of the myths that is
purposely promoted by the ASCA leaders to mask their ignorance in the fields of
training methodology and exercise physiology. Let us speak the truth: the
materials offered to coaches through ASCA in that area are VERY outdated and
often simply misleading. By the end of the day you can’t substitute formal
education and research by experience. Experience alone is always one-sided
since it reflects on individual system of trials and errors and eliminates
negative results without proper study. So, if you rely on personal stories
only, it is easier to maintain the “king of the hill” status based on personal
success, never mind their random and undocumented nature in most cases. And
that is where the question pops up: “is it an athlete who makes a coach or a
coach who makes an athlete?”
The balance between
aerobic and anaerobic training is remaining a key when we speak about
conditioning, or, as I prefer, functional preparation of athletes. And there is
very little room for “art” once we go this direction. The coach NEED to
understand and know the precise effects of “training mix” he exposes his
athletes to. Similar to engineering, the coach need to understand the limits
and behavior of “material” he is working with as well as methods that may
change such behavior in a desired way. The trick or art of coaching - is in
understanding the individual needs of the athlete and finding the right
approach. Here we talk about coach-athlete psychology, team dynamics and
program environment and culture which are all important, but still can not
substitute the knowledge of "what to do" based on results of
research.
==========
Așa cum am făcut aluzie, "inot chiar înainte de a
înota rapid" dezvoltarea Tehnica într-un atlet de formare precede. Aerobe
și anaerobe se aplică condiționat și această artă și știință este ilustrată de
antrenori cu experiență și rezultatele de
succes de înotători lor. Deoarece, atât Steve și Bob au sugerat, uita-te pentru
mentori în zona dumneavoastră personal sau în cazul în care participa la
clinici subiecte sunt supuse orientate pentru a se potrivi dvs. are nevoie si
vrea. În cazul în care se apropie cineva sau daca participa la o clinica,
pregătiți câteva întrebări care sunt specifice pentru nevoile
dvs. în prealabil, pentru a rămâne pe pistă și cu adevărat adăuga la ceea ce ai
deja cunoștințe posedă. Clinici și
mentori, nu dau numai câteva idei insightful, dar, de asemenea, acorda sprijin
pentru a lucra poate fi deja angajatoare. Schimbarea nu poate fi la fel de
radicală precum crezi. Toata lumea contribuie ceva și fiecare și fiecare dintre
noi contribuie fiecare toată lumea other.Thanks.
Comentariu de Henry "Hank" Buntin
As I alluded, "Swim right before you swim Fast"
Technique development in an athlete precedes training. Aerobic and anaerobic
applies to conditioning and this art and science is illustrated by experienced
coaches and the successful outcomes of their swimmers. As both Steve and Bob
have suggested, look for mentors in your area personally or attend clinics
where topics are subject oriented to suit yours needs and wants. If approaching
someone or if attending a clinic, prepare some questions that are specific to
your needs in advance, to stay on track and truly add to what knowledge you
already possess. Clinics and mentors, not only give some insightful ideas but
also lend support to work you may already be employing. Change may not be as
radical as you think. Everyone contributes something and each and every one of
us are helping each other.Thanks everyone.
Comentariu de Henry "Hank" Buntin
{by Google translate}
My esteemed colleagues
in the position of commentators - to stay away from 'social
networking disease' where each commentator to write
more convincing and
not often the topic title is forgotten.
I'll be brief today [the promis is promis but....] - the title seems to be clear "aerobic vs anaerobic 'and everyone knows that the two forms totally different between them, periodization training, know how to use a' cocktail ', which is often' secret 'to success .. so not much is said out loud.
The title 'trap' can either make us think unitateral or, conversely, too sophisticated
For this reason, in my mind old professor of physical education [[brag a little, to convince, 1954, when only two years FINA approved swimming technique butterfly dolphin I swam in Nov. In Rostock, DDR, 100m butterfly in 01.06. 10, the performance was about 5-time world + life made him start from the level of 'bad soldier' in the 'general', ie federal swimming coach in Romania, and ' randomness' did that when Romania was be managed first [and last, unfortunately...] world record in 50 m free girls Madrid CM1986]] ...
I'll be brief today [the promis is promis but....] - the title seems to be clear "aerobic vs anaerobic 'and everyone knows that the two forms totally different between them, periodization training, know how to use a' cocktail ', which is often' secret 'to success .. so not much is said out loud.
The title 'trap' can either make us think unitateral or, conversely, too sophisticated
For this reason, in my mind old professor of physical education [[brag a little, to convince, 1954, when only two years FINA approved swimming technique butterfly dolphin I swam in Nov. In Rostock, DDR, 100m butterfly in 01.06. 10, the performance was about 5-time world + life made him start from the level of 'bad soldier' in the 'general', ie federal swimming coach in Romania, and ' randomness' did that when Romania was be managed first [and last, unfortunately...] world record in 50 m free girls Madrid CM1986]] ...
So as a teacher, methodist, organizer I would have chosen for a debate
this title, a forerunner
topic: "How to learn better 'sports
swimming technique' and there are 2 principal ways - by playing well directed water,
or analytical exercises
... [helping drils] prior learning global
coordination, final, swimming Crawl, or Back, a.a.
If my intervention will enjoy your interest ... I will 'reveal' on another occasion but to know that learning correct first position and movements is of great importance in gaining future efficiency forward through the water ...
I apologize needle just wrote too much and too much of your attention risipt.
Mircea Olaru, Bucharest, January 19, 2013.
If my intervention will enjoy your interest ... I will 'reveal' on another occasion but to know that learning correct first position and movements is of great importance in gaining future efficiency forward through the water ...
I apologize needle just wrote too much and too much of your attention risipt.
Mircea Olaru, Bucharest, January 19, 2013.
Aerobic vs
anaerobă
Îmi place această "dezbatere". Ce preferi si de ce? Care sunt câteva
exemple de seturi de iti plac utilizați
Nicolas Messer, anouar Boutebina apreciază aceasta
Nicolas Messer • Acest lucru este chiar un subiect de discuție interesantă. În opinia mea, există multe
motive bune de a utiliza, fie - aerobă sau anaerobă "tip" de seturi.
Cred că în trecut o mulțime de echipe
utilizate pentru a se diferenția prin alegerea fie unul, pentru a rula
programul lor. În prezent, mă simt ca și cum există o tendință de înot intensitate mai mare, care ar însemna,
probabil, există o mult mai mult antrenori folosind seturi anaerobe. Eu nu am
un fundal știință sport, dar acest lucru este ceva care a prins
anunțul meu interes Încerc să construiască mea
"înțelegere
propria" a acestor doi termeni și modul în care acestea se aplică la coaching-ul
meu.
Nicolas Messer • Dar, în opinia mea, un subiect mult mai interesant în
această discuție este -
indiferent de ce "sistemul" pe care o alegeți, cum seturile de utilizat în dumneavoastră de
zi cu zi de impact antrenamente corp (fizica) a sportivilor tale?
Ally Todd • Cred că trebuie să intre în contact cu Clive Rushton
clive.rushton @ gmail.com; Clive Rushton
<clive.rushton@swimformation.com>, el a scris mai multe articole și cărți (), și vagoane de călători instruiți multe Metodologia pentru capacitatea aerobă și anaerobă și dezvoltarea puterii în înotători. Nu este nici
unul care poate explica mai bine acest lucru!
Fr. Jim Lacasse, S.J. • Am folosit ambele metode. Am constatat că cele mai
bune rezultate rezultate din determina ce tip de formare a lucrat cel mai bine
pentru fiecare înotător. În funcție de aspectul metabolic al fiecărui înotător,
unii au raspuns mai bine la formare anaerobe și pe alții să aerobă. Acest lucru a necesitat de multe
ori un sezon sau cel puțin mai multe
concursuri diferite și progresele
importante legate de tipul de formare pentru înotător.
Henry "Hank" Buntin • Ca autor al "Conceptul Săgeată ascuțită", o carte care subliniază "fă-o
chiar înainte să-l faci repede!" și face aluzie la un singur aspect al competițiilor de înot. Mecanica accident vascular
cerebral si de proiectare propriu. Trebuie să intervin că formarea aerobe și anaerobe nu este un "fie sau"
obiectul, dar unul de formare de energie (condiționare a sistemelor de energie), care necesită o
amestecare a fiecărui tip pentru toate swimmers.Over cursul sezonului de
antrenori de succes și programe
de integrare și utilizat
un plan de sezon împărțită în
capitole pentru introducerea, subliniind si mentinerea atât de-a lungul
sezonului, pentru a obține maxim de
amestec results.A de sprint și efectul training.Both rezistenta celălalt și să sprijine și să ridice nivelul de realizare. Factorul-cheie
în eforturile sunt înțelegere a
înotători cu privire la ceea ce și de ce acestea sunt conduse în jos calea de
antrenorii lor și având o
imagine exactă a ceea ce se întâmplă să fie câștigat de către facă acest lucru. Ele pot mai
bine atunci eforturile lor de un rezultat de succes. Există mai multe articole
mari, precum și cărți care conțin structura detaliată de formare aerobe și anaerobe. Acesta se află în această înțelegere și aplicarea atât că eu cred că va găsi
împlinirea. Ambele sunt necesare, alegerea ta este aplicația dumneavoastră abile și științifică a modului în care doriți să le utilizați. Acest lucru necesită cunoștințe și de învățare, care sunt disponibile cu ușurință. Consultați-vă cu colegii dvs. și să participe la clinici, veți rezolva în curând la întrebările dumneavoastră
cu înțelegere. Îmi pare rău să fie așa de lungă durată.
Lachlan Mitchell • Sunt de acord cu Hank, cred că combinând ambele
metode aerobe și anaerobe
de formare este modalitate de a obține cele mai multe din înotători. Cred că este
un caz de a lucra cât de mult de energie este provenind de la fiecare sistem pe
distanța de înotător este de direcționare, și evaluarea punctele lor forte și punctele slabe pentru a vedea în cazul în care
cele mai mari câștiguri pot
fi. De asemenea, cred că cerințele de schimbare de formare de-a lungul unei
cariere înotători, cu un accent mai mare pe formarea necesară aerobe la nivel
de juniori și din ce în
ce spre anaerobe la maturitate, în funcție de curs pe înotător și evenimentul lor preferat.
Steve Friederang • Am scris de fapt software pentru a oferi antrenori și înotători și organismele naționale care reglementează chiar și oameni de știință cu un sistem de responsabilitate. Programul se
numeste Autocare răcește și am luat unele mare ajutor din partea unor
oameni mari. Dr. Lawrence Chernin; Dr. Geoff Pilling, Dr. Michael Yessis, Dr.
Tudor Bompa, care a scris Periodizarea formării; dr. Ernie Maglischo, autor al
seriei de înot repede, si Dr. Rick Sharp, fostul director al International
Centrul de Cercetare acvatice și autor a ceea ce noi considerăm un studiu de
punct de reper pe stres. Dr. Sharp ca ceea ce am venit cu atât de mult el a
cumpărat de fapt, programul de când sa întors la stat Ball. Acum douăzeci de
ani de feedback-ul mi-a dat perspectiva să spun că toată lumea este chiar o
parte din timp. Fiecare înotător se adaptează la subliniază, în special moduri.
Și "cel mai bun" metodă este doar cel
mai bun atunci când îi ajută înotătorul atinge scopurile lui sau a ei. Dr.
Sharp folosit pentru a ne spune că majoritatea antrenorilor ucide înotători lor
până miercuri sau joi și trageți-le prin restul săptămânii. El a menționat, de asemenea, anumite antrenori care au
utilizat una sau alta "tip" de formare, de obicei, are al treilea
înotători lor, unul face bine, o putoare treime până la piscină sau să se
accidenteze sau uzate; și al treilea
în mijloc.
Cred că antrenorul a viitorului va conduce o echipa de antrenori pentru a ajuta
la formarea personaliza mult mai mult ca ei fac in gimnastica. nu este ușor, dar se poate face. Suntem de lucru pe
instrumente pentru a ajuta. Un astfel de instrument este în cazul în care
EyeSwim înotători pot filma ori de câte ori doresc. Altul este un test simplu
de dimineață sau de
odihnă puls. În autocar cool, am avut antrenori posta un 4 x 8 poster picior de
înotători și stabilește cel mai important pentru succesul lor.
Antrenorul rece a fost scris peste Excel, astfel încât să-ar putea obține îmbunătățiri procentuale. Un sprinter s-ar putea
concentra pe îmbunătățirea vitezei
și o butterflyer 200 s-ar putea concentra pe menținerea numărului de accident vascular cerebral
aceeasi pe tur 7, tur 2 în seturi de calitate. Adaptarea înotători este foarte
legat de genetica si de stres și de odihnă, printre alte lucruri. Crește motivația în autocarul și înotătorul deopotrivă în cazul în care
variabilele sunt explicate și rezultatele în practică și îndeplinește demonstrează de formare conduce la atingerea
obiectivelor sale înotător. Mi-a luat 345 de pagini pentru a spune ceea ce
tocmai am spus așa că nu
ezitați să conteste sau de a răspunde. Această interacțiune este ceea ce ridică barca pentru toate și vă mulțumesc tuturor pentru colaborare cu mine și cu ceilalți. Toate noastre înotători beneficia de acest
lucru.
Kathleen Prindle • Magia constă în imaginind cel mai bun raport
procentual față de aerobic
de anaerobă pentru fiecare atlet individ.
Serghei Beliaev • Buna ziua tuturor! Sunt un nou membru în acest grup.
Discuție mare!
Așa cum mulți dintre voi știți, metodologia de instruire este zona mea
principala de studiu. Problema volumului de formare in Raport cu intensitate a
fost în discuție în
cercurile profesionale din anii 60 'si de fapt a ajutat la formarea de teoria
"clasică", periodizare modul cum o știm astăzi. Sunt complet de acord cu Hank,
Kathleen si altele pe "coordonat" de abordare a componentelor aerobe și anaerobe de formare. De fapt, modul în care înțelege efectele de formare de sport de astăzi -
este totul despre managementul, succesiunea și progresia de componente aerobe și anaerobe în fiecare sezon de formare specifică
și fazele sale.
Este greu să vină antrenori practice pentru faptul că această problemă a rămas
un "mister" pentru mulți dintre ei. Suma de confuzie cu privire la
acest subiect, printre oamenii de stiinta de sport este pur și simplu de necrezut. Principalul punct de
confuzie, în opinia mea umila, este în înțelegerea principiilor teoriei periodizare în
sine. Stiam deja în anii 70 că "clasic" Teoria periodizare oferit de
Lev Matveev, iar mai târziu a introdus la vest de Tudor Bompa - este limitat în
capacitatea sa de a gestiona în mod eficient componente de formare. Principiile
alternative periodizarea și tehnici practice propuse de Serghei Gorgon
(1969) a fost submina pozițiile de Dr. Lev Matveev, "tatăl" de
periodizare și
metodologia domeniul formării profesionale Sport în URSS, la acel moment, și, prin urmare, a fost practic ingropat de
Matveev, care a folosit toate conexiunile politice pentru a proteja său
"domeniu". Aceasta este în cazul în care politica URSS interferat cu
stiinta de sport - ceva ce mulți oameni nu-și dau seama nici până astăzi.
Instrumentelor noastre de proiectare de formare se bazează pe principii de
periodizare alternative, care sunt mult mai avansate în comparație cu ei "clasică" formular. Oricine
poate accesa instrumentele noastre folosind Free Trial de la www.makrotone.com
discuția noastră cu privire la acest subiect pot fi
mult mai ascuțit, dacă
ne-ar fi mai specific (cât de mult, când, de ce ...). În ceea ce privește cunoștințele despre "combinatia perfecta" între
componente aerobe si anaerobe - care este bine studiat, testat și dovedit de cunoștințe. Este doar o chestiune dacă sunteți de acord cu faptul simplu că există mai mult
de o teorie periodizare există.
Kevin Joubert • Ca și alții subliniat, nu e chiar un fie / sau un concept
la locul de muncă. În nostru de echipa de masterat propriul ne sprijine cu
siguranta mai mult într-o parte sau alta, în funcție de perioada din an si a sportivilor.
În cazul nostru vom lucra la general la specific și țineți apăsat un accent unic pentru nu mai mult de 12
săptămâni, la un moment dat ca e durata de timp lucrurile tind să joace pentru
noi. După 12 wseeks dacă ținem pounding departe la un anumit tip de set de
câștigurile tind să încetinească sau să oprească.
În cazul nostru, ne-am petrecut aproximativ 10 săptămâni de depozit ritmul
VO2max am început cu intervale de curte 25 și sunt acum la intervale de 300 șantierului intercalate cu unele mai scurte.
Foarte curând acum vom trece la un accent de anduranță pentru a efectua bine la distanta nostru local
întâlni în martie, la acel punct vom trece la un accent SP2 pentru a obține gata pentru inotatori campionate zonă și resortisanții scurte de curs.
Și asta nu e să spun că, în orice perioadă am
renunțat la orice alt tip complet de formare, dar avem
cu siguranta un accent.
Bob Steele • Înscrieți-vă cu cel
mai bun antrenor puteți găsi și le-au tine mentor. Arta de a coaching-ul este
ceea ce este nevoie și de tine
chiar acum te atrage cifrele stick. Indiferent dacă sublinia depinde aerobe si
anaerobe, la atât de mulți factori
fiziologice și
psihologice, prezentat de atlet. În prezent, modul în care utilizați modificările aerobe si anaerobe, în procente și valoarea uneia atât, ca o serie de blocuri de
zece săptămâni progreseaza. Citind cărți vă ajută, cu toate acestea, un mentor și clinici este cel mai bun. Unii antrenori s-au
antrenat timp de 50 de ani și sunt încă incertă, experimentarea, ghicind cu
ambele afisari "n dor de tine.
Steve Friederang • Sunt de acord cu Bob. Există o listă de clinici de pe
site-ul ASCA. Puteți închiria,
de asemenea, mentori pentru a acoperi în și de a lucra cu tine de nimeni nu este locală.
Bob Steele este una dintre cele mai bune. Oamenii spun că sunt destul de util
prea :) Momentan nu sunt ceva mai mult listat pe site-ul sau ASCA le puteți apela și de a pune. Puteți afla mai multe într-o săptămână, cu un mentor
mare decât tine poate în ani de experimentare. Mentorul dreapta va face din
tine un erou în ochii-ti echipa si coaching-ul face mult mai plină de satisfacții și distractiv pentru tine.
Clint Stevens • Nu am cerut ajutor; am cerut opiniile. că nu este de a
spune că am o soluție sau glont
de argint. Mă aplec spre una mai mult decât celălalt, dar nu neglija una dintre
ele si a fost curios ce fac alții. Am de gând meu an prin periodizarea
(macrociclului) de rupere-l în jos în continuare în mezo / microcycles și cele trei faze ale planului anual. Eu folosesc
o mulțime HIIT în coaching mea și formare propria mea și le-a produs rezultate; i dont cred în
"gunoi" yarzii și să se concentreze mai mult pe calitate decât
cantitate - fiecare set are un scop.
Eu pur și simplu
întrebat preferați unul peste
altul și de ce
Steve Friederang • E amuzant, ea vine întotdeauna în jos la aceeași întrebare. Cred că întrebarea este răspunzător.
Ce programe atinge cea mai mare imbunatatire medie ani după an? Odată ce știm că știm sau nu avem nevoie de "ajutor" sau
anecdote mai mult și avize.
Dacă toată lumea, inclusiv pe mine știa că pentru un anumit înotător care merge
30.000 în 50, el a mers în 1:12 100 și norma Național pentru o anumită 30.00 a fost 1:04 am fi știut și toată lumea care a citit că datele ar ști să se schimbe. Aș schimba, chiar dacă toți înotătorii mei ma iubit și de încredere mine. Poate mai ales dacă toți înotătorii mei iubit și de încredere mine. Deci, această discuție este controversată până când vom avea astfel
de date. Eu va încuraja pe oricine care îi pasă mai mult ajuta înotători și atingă potențialul lor decât anecdote care te poate începe
astăzi, prin evaluarea cat de mult dropoff fiecare dintre înotători dvs. au
pentru distanțe diferite,
precum și îmbunătățirile medii procentuale pe grupe de vârstă
pentru un an propria echipa de an . Iată un indiciu - ca inotatori de a
îmbunătăți față de 90% dintre cele mai bune 100 lor pentru
media 100 pentru 500, aveți nevoie pentru a deschide intervale mai des și să obțină că 100 în jos. Formarea de stres și de viteza este mult mai important decât dupa
distanta. S-ar putea găsi, de asemenea mari îmbunătățiri în fitness si aerobic, în pregătirea a 25 și viteza anaerobă în ceea ce unii ar putea numi
"gunoi yarzii". Ce a Phelps ieși de a merge 2000 Lovitură de flutter pentru
timpul descrescătoare de 500s? O mult mai mult decât cei care pur si simplu
cauta anecdote știu. Măsura
aceasta, ea publică, și să-l
îmbunătățească. La
sfârșitul sezonului compara cu ultimul an sau cu
înotători mele, etc si schimba ceea ce aveți nevoie pentru a schimba și de a continua ceea ce se bate tu și cu mine de anul trecut. Sper că acest lucru vă
ajută.
Mircea Olaru • Sunt înot antrenor, din România, am 77 ani și cât mai multe "convingerile", vă
întreb, dacă înot sportiv, ce pledezi?
Mi-ar fi foarte fericit daca mi răspundă la e-mail meu -
<scanave@yahoo.com> [scuze, engleza mea este foarte slabă și cu ajutorul Google Translate ...]
Mircea Olaru • 02 / ...... cred că dacă incepatori distanțe lungi de aerobic, pot provoca o serie de greșeli tehnice, care cu greu pot fi corectate
ulterior, exsitat Cu toate acestea, conceptul de imersie total / Lauglin Thierry,
care ar putea rezolva acest subiect ... dar puțini sunt dispuși să-l folosească în practica lor.
Steve Friederang • Ca un antrenor colegiu cu ani de experiență de predare și de instruire Top 16 înotători de dezvoltare
sunt de acord cu tine Mircea, mai înoată prost mai greu este să le ajuta să
repara greșelile.
Memoria neuronale este Prat a problemei. O altă parte a problemei este muschii
care urmau să fie instruiți pur și simplu nu sunt suficient de puternice pentru a
fixa un accident vascular cerebral. Acesta este unul dintre lucrurile pe care
le-am axat pe în lucrul cu isokinetics înoate banci, oglinzi, palete de
specialitate, și EyeSwim si
alt echipament video. E mult mai ușor să se concentreze asupra ingraining de
accidente vasculare cerebrale drepte și principiile de formare și comportamentului devreme decât să încerce și să le schimbe mai târziu. Am avut un tip cu câțiva ani în urmă, care a crescut de la 59 în
piept 100 - 53.0 la Resortisanții NAIA, dar atenția la detalii și angajamentul de a schimba ar fi fost inutilă
dacă ar fi început cu modalitățile de accident vascular cerebral și de formare am avut de a re- învețe el în cei doi ani la Universitatea noastră. A
spus ca toate, uneori, înot prea repede prea devreme poate fi la fel de mult ca
o problemă de înot prea mult timp. Eu chiar nu cred că acest lucru este
problema cu accident vascular cerebral. Dar fiecare accident vascular cerebral
ar trebui să fie atent supravegheat de către un antrenor care stie ce el sau ea
face. Pentru a ajuta la antrenori în acest sens, am filmat și a organizat peste 3000 de filme segmentate și căutat accident vascular cerebral. A fost o
mulțime de muncă, dar face treaba mea ca un mentor
antrenor mult mai ușor și mai eficient. Nu ezitați să întrebați orice întrebare specifică.
Steve Betts • Bob Steele este de succes si de inspiratie pentru că e un
gânditor. Toată lumea este diferit si un antrenor mare trebuie să înțeleagă fiecare înotător, și să fie capabil să se modifice pentru copii
diferite - un copil / grup poate merge pe 15x300 04:00 (o oră) în timp ce un
alt copil / grup merge pe 15x100 04:00 (un oră). Ambele seturi se poate
întâmpla în aceeași bandă în
cazul în care toți copiii din
banda înțeleg ce se
întâmplă. Fii creativ!
Bob Steele • Va rugam sa vizitati www.gamesgimmickschallenges.com /
buletine informative și check-out
februarie 2013 intitulată INSTRUIRE APCE RACE. Acesta oferă
"eveniment" de formare orientate spre anaerobă stabilește, împreună cu corelarea lor cu performanța la acel moment de sezon. Ei lucrează pentru că
sistemele de energie utilizate în set sunt cele utilizate în evenimentele
specifice pentru care sportivul specializata. Am folosit aceste din 1959, au
tot felul de statistici și lucrează.
Multe alte antrenori au inceput utilizarea lor pe baza clinica si prezentari
tabără. Există o mulțime de
lucruri GRATUIT altele, site-ul, inclusiv resursele de coaching. "Atenție și nivelul de așteptare determină succesul tău și Salvatorul."
Bob
Aerobic vs Anaerobic
Îmi place această "dezbatere". Ce preferi si de ce? Care sunt câteva exemple de seturi de iti plac utilizați
Nicolas Messer, anouar Boutebina apreciază aceasta
Nicolas Messer • Acest lucru este chiar un subiect de discuție interesantă. În opinia mea, există multe motive bune de a utiliza, fie - aerobă sau anaerobă "tip" de seturi. Cred că în trecut o mulțime de echipe utilizate pentru a se diferenția prin alegerea fie unul, pentru a rula programul lor. În prezent, mă simt ca și cum există o tendință de înot intensitate mai mare, care ar însemna, probabil, există o mult mai mult antrenori folosind seturi anaerobe. Eu nu am un fundal știință sport, dar acest lucru este ceva care a prins anunțul meu interes Încerc să construiască mea "înțelegere propria" a acestor doi termeni și modul în care acestea se aplică la coaching-ul meu.
Nicolas Messer • Dar, în opinia mea, un subiect mult mai interesant în această discuție este - indiferent de ce "sistemul" pe care o alegeți, cum seturile de utilizat în dumneavoastră de zi cu zi de impact antrenamente corp (fizica) a sportivilor tale?
Ally Todd • Cred că trebuie să intre în contact cu Clive Rushton clive.rushton @ gmail.com; Clive Rushton <clive.rushton@swimformation.com>, el a scris mai multe articole și cărți (), și vagoane de călători instruiți multe Metodologia pentru capacitatea aerobă și anaerobă și dezvoltarea puterii în înotători. Nu este nici unul care poate explica mai bine acest lucru!
Fr. Jim Lacasse, S.J. • Am folosit ambele metode. Am constatat că cele mai bune rezultate rezultate din determina ce tip de formare a lucrat cel mai bine pentru fiecare înotător. În funcție de aspectul metabolic al fiecărui înotător, unii au raspuns mai bine la formare anaerobe și pe alții să aerobă. Acest lucru a necesitat de multe ori un sezon sau cel puțin mai multe concursuri diferite și progresele importante legate de tipul de formare pentru înotător.
Henry "Hank" Buntin • Ca autor al "Conceptul Săgeată ascuțită", o carte care subliniază "fă-o chiar înainte să-l faci repede!" și face aluzie la un singur aspect al competițiilor de înot. Mecanica accident vascular cerebral si de proiectare propriu. Trebuie să intervin că formarea aerobe și anaerobe nu este un "fie sau" obiectul, dar unul de formare de energie (condiționare a sistemelor de energie), care necesită o amestecare a fiecărui tip pentru toate swimmers.Over cursul sezonului de antrenori de succes și programe de integrare și utilizat un plan de sezon împărțită în capitole pentru introducerea, subliniind si mentinerea atât de-a lungul sezonului, pentru a obține maxim de amestec results.A de sprint și efectul training.Both rezistenta celălalt și să sprijine și să ridice nivelul de realizare. Factorul-cheie în eforturile sunt înțelegere a înotători cu privire la ceea ce și de ce acestea sunt conduse în jos calea de antrenorii lor și având o imagine exactă a ceea ce se întâmplă să fie câștigat de către facă acest lucru. Ele pot mai bine atunci eforturile lor de un rezultat de succes. Există mai multe articole mari, precum și cărți care conțin structura detaliată de formare aerobe și anaerobe. Acesta se află în această înțelegere și aplicarea atât că eu cred că va găsi împlinirea. Ambele sunt necesare, alegerea ta este aplicația dumneavoastră abile și științifică a modului în care doriți să le utilizați. Acest lucru necesită cunoștințe și de învățare, care sunt disponibile cu ușurință. Consultați-vă cu colegii dvs. și să participe la clinici, veți rezolva în curând la întrebările dumneavoastră cu înțelegere. Îmi pare rău să fie așa de lungă durată.
Lachlan Mitchell • Sunt de acord cu Hank, cred că combinând ambele metode aerobe și anaerobe de formare este modalitate de a obține cele mai multe din înotători. Cred că este un caz de a lucra cât de mult de energie este provenind de la fiecare sistem pe distanța de înotător este de direcționare, și evaluarea punctele lor forte și punctele slabe pentru a vedea în cazul în care cele mai mari câștiguri pot fi. De asemenea, cred că cerințele de schimbare de formare de-a lungul unei cariere înotători, cu un accent mai mare pe formarea necesară aerobe la nivel de juniori și din ce în ce spre anaerobe la maturitate, în funcție de curs pe înotător și evenimentul lor preferat.
Steve Friederang • Am scris de fapt software pentru a oferi antrenori și înotători și organismele naționale care reglementează chiar și oameni de știință cu un sistem de responsabilitate. Programul se numeste Autocare răcește și am luat unele mare ajutor din partea unor oameni mari. Dr. Lawrence Chernin; Dr. Geoff Pilling, Dr. Michael Yessis, Dr. Tudor Bompa, care a scris Periodizarea formării; dr. Ernie Maglischo, autor al seriei de înot repede, si Dr. Rick Sharp, fostul director al International Centrul de Cercetare acvatice și autor a ceea ce noi considerăm un studiu de punct de reper pe stres. Dr. Sharp ca ceea ce am venit cu atât de mult el a cumpărat de fapt, programul de când sa întors la stat Ball. Acum douăzeci de ani de feedback-ul mi-a dat perspectiva să spun că toată lumea este chiar o parte din timp. Fiecare înotător se adaptează la subliniază, în special moduri. Și "cel mai bun" metodă este doar cel mai bun atunci când îi ajută înotătorul atinge scopurile lui sau a ei. Dr. Sharp folosit pentru a ne spune că majoritatea antrenorilor ucide înotători lor până miercuri sau joi și trageți-le prin restul săptămânii. El a menționat, de asemenea, anumite antrenori care au utilizat una sau alta "tip" de formare, de obicei, are al treilea înotători lor, unul face bine, o putoare treime până la piscină sau să se accidenteze sau uzate; și al treilea în mijloc.
Cred că antrenorul a viitorului va conduce o echipa de antrenori pentru a ajuta la formarea personaliza mult mai mult ca ei fac in gimnastica. nu este ușor, dar se poate face. Suntem de lucru pe instrumente pentru a ajuta. Un astfel de instrument este în cazul în care EyeSwim înotători pot filma ori de câte ori doresc. Altul este un test simplu de dimineață sau de odihnă puls. În autocar cool, am avut antrenori posta un 4 x 8 poster picior de înotători și stabilește cel mai important pentru succesul lor. Antrenorul rece a fost scris peste Excel, astfel încât să-ar putea obține îmbunătățiri procentuale. Un sprinter s-ar putea concentra pe îmbunătățirea vitezei și o butterflyer 200 s-ar putea concentra pe menținerea numărului de accident vascular cerebral aceeasi pe tur 7, tur 2 în seturi de calitate. Adaptarea înotători este foarte legat de genetica si de stres și de odihnă, printre alte lucruri. Crește motivația în autocarul și înotătorul deopotrivă în cazul în care variabilele sunt explicate și rezultatele în practică și îndeplinește demonstrează de formare conduce la atingerea obiectivelor sale înotător. Mi-a luat 345 de pagini pentru a spune ceea ce tocmai am spus așa că nu ezitați să conteste sau de a răspunde. Această interacțiune este ceea ce ridică barca pentru toate și vă mulțumesc tuturor pentru colaborare cu mine și cu ceilalți. Toate noastre înotători beneficia de acest lucru.
Kathleen Prindle • Magia constă în imaginind cel mai bun raport procentual față de aerobic de anaerobă pentru fiecare atlet individ.
Serghei Beliaev • Buna ziua tuturor! Sunt un nou membru în acest grup. Discuție mare!
Așa cum mulți dintre voi știți, metodologia de instruire este zona mea principala de studiu. Problema volumului de formare in Raport cu intensitate a fost în discuție în cercurile profesionale din anii 60 'si de fapt a ajutat la formarea de teoria "clasică", periodizare modul cum o știm astăzi. Sunt complet de acord cu Hank, Kathleen si altele pe "coordonat" de abordare a componentelor aerobe și anaerobe de formare. De fapt, modul în care înțelege efectele de formare de sport de astăzi - este totul despre managementul, succesiunea și progresia de componente aerobe și anaerobe în fiecare sezon de formare specifică și fazele sale.
Este greu să vină antrenori practice pentru faptul că această problemă a rămas un "mister" pentru mulți dintre ei. Suma de confuzie cu privire la acest subiect, printre oamenii de stiinta de sport este pur și simplu de necrezut. Principalul punct de confuzie, în opinia mea umila, este în înțelegerea principiilor teoriei periodizare în sine. Stiam deja în anii 70 că "clasic" Teoria periodizare oferit de Lev Matveev, iar mai târziu a introdus la vest de Tudor Bompa - este limitat în capacitatea sa de a gestiona în mod eficient componente de formare. Principiile alternative periodizarea și tehnici practice propuse de Serghei Gorgon (1969) a fost submina pozițiile de Dr. Lev Matveev, "tatăl" de periodizare și metodologia domeniul formării profesionale Sport în URSS, la acel moment, și, prin urmare, a fost practic ingropat de Matveev, care a folosit toate conexiunile politice pentru a proteja său "domeniu". Aceasta este în cazul în care politica URSS interferat cu stiinta de sport - ceva ce mulți oameni nu-și dau seama nici până astăzi.
Instrumentelor noastre de proiectare de formare se bazează pe principii de periodizare alternative, care sunt mult mai avansate în comparație cu ei "clasică" formular. Oricine poate accesa instrumentele noastre folosind Free Trial de la www.makrotone.com discuția noastră cu privire la acest subiect pot fi mult mai ascuțit, dacă ne-ar fi mai specific (cât de mult, când, de ce ...). În ceea ce privește cunoștințele despre "combinatia perfecta" între componente aerobe si anaerobe - care este bine studiat, testat și dovedit de cunoștințe. Este doar o chestiune dacă sunteți de acord cu faptul simplu că există mai mult de o teorie periodizare există.
Kevin Joubert • Ca și alții subliniat, nu e chiar un fie / sau un concept la locul de muncă. În nostru de echipa de masterat propriul ne sprijine cu siguranta mai mult într-o parte sau alta, în funcție de perioada din an si a sportivilor.
În cazul nostru vom lucra la general la specific și țineți apăsat un accent unic pentru nu mai mult de 12 săptămâni, la un moment dat ca e durata de timp lucrurile tind să joace pentru noi. După 12 wseeks dacă ținem pounding departe la un anumit tip de set de câștigurile tind să încetinească sau să oprească.
În cazul nostru, ne-am petrecut aproximativ 10 săptămâni de depozit ritmul VO2max am început cu intervale de curte 25 și sunt acum la intervale de 300 șantierului intercalate cu unele mai scurte. Foarte curând acum vom trece la un accent de anduranță pentru a efectua bine la distanta nostru local întâlni în martie, la acel punct vom trece la un accent SP2 pentru a obține gata pentru inotatori campionate zonă și resortisanții scurte de curs.
Și asta nu e să spun că, în orice perioadă am renunțat la orice alt tip complet de formare, dar avem cu siguranta un accent.
Bob Steele • Înscrieți-vă cu cel mai bun antrenor puteți găsi și le-au tine mentor. Arta de a coaching-ul este ceea ce este nevoie și de tine chiar acum te atrage cifrele stick. Indiferent dacă sublinia depinde aerobe si anaerobe, la atât de mulți factori fiziologice și psihologice, prezentat de atlet. În prezent, modul în care utilizați modificările aerobe si anaerobe, în procente și valoarea uneia atât, ca o serie de blocuri de zece săptămâni progreseaza. Citind cărți vă ajută, cu toate acestea, un mentor și clinici este cel mai bun. Unii antrenori s-au antrenat timp de 50 de ani și sunt încă incertă, experimentarea, ghicind cu ambele afisari "n dor de tine.
Steve Friederang • Sunt de acord cu Bob. Există o listă de clinici de pe site-ul ASCA. Puteți închiria, de asemenea, mentori pentru a acoperi în și de a lucra cu tine de nimeni nu este locală. Bob Steele este una dintre cele mai bune. Oamenii spun că sunt destul de util prea :) Momentan nu sunt ceva mai mult listat pe site-ul sau ASCA le puteți apela și de a pune. Puteți afla mai multe într-o săptămână, cu un mentor mare decât tine poate în ani de experimentare. Mentorul dreapta va face din tine un erou în ochii-ti echipa si coaching-ul face mult mai plină de satisfacții și distractiv pentru tine.
Clint Stevens • Nu am cerut ajutor; am cerut opiniile. că nu este de a spune că am o soluție sau glont de argint. Mă aplec spre una mai mult decât celălalt, dar nu neglija una dintre ele si a fost curios ce fac alții. Am de gând meu an prin periodizarea (macrociclului) de rupere-l în jos în continuare în mezo / microcycles și cele trei faze ale planului anual. Eu folosesc o mulțime HIIT în coaching mea și formare propria mea și le-a produs rezultate; i dont cred în "gunoi" yarzii și să se concentreze mai mult pe calitate decât cantitate - fiecare set are un scop.
Eu pur și simplu întrebat preferați unul peste altul și de ce
Steve Friederang • E amuzant, ea vine întotdeauna în jos la aceeași întrebare. Cred că întrebarea este răspunzător. Ce programe atinge cea mai mare imbunatatire medie ani după an? Odată ce știm că știm sau nu avem nevoie de "ajutor" sau anecdote mai mult și avize. Dacă toată lumea, inclusiv pe mine știa că pentru un anumit înotător care merge 30.000 în 50, el a mers în 1:12 100 și norma Național pentru o anumită 30.00 a fost 1:04 am fi știut și toată lumea care a citit că datele ar ști să se schimbe. Aș schimba, chiar dacă toți înotătorii mei ma iubit și de încredere mine. Poate mai ales dacă toți înotătorii mei iubit și de încredere mine. Deci, această discuție este controversată până când vom avea astfel de date. Eu va încuraja pe oricine care îi pasă mai mult ajuta înotători și atingă potențialul lor decât anecdote care te poate începe astăzi, prin evaluarea cat de mult dropoff fiecare dintre înotători dvs. au pentru distanțe diferite, precum și îmbunătățirile medii procentuale pe grupe de vârstă pentru un an propria echipa de an . Iată un indiciu - ca inotatori de a îmbunătăți față de 90% dintre cele mai bune 100 lor pentru media 100 pentru 500, aveți nevoie pentru a deschide intervale mai des și să obțină că 100 în jos. Formarea de stres și de viteza este mult mai important decât dupa distanta. S-ar putea găsi, de asemenea mari îmbunătățiri în fitness si aerobic, în pregătirea a 25 și viteza anaerobă în ceea ce unii ar putea numi "gunoi yarzii". Ce a Phelps ieși de a merge 2000 Lovitură de flutter pentru timpul descrescătoare de 500s? O mult mai mult decât cei care pur si simplu cauta anecdote știu. Măsura aceasta, ea publică, și să-l îmbunătățească. La sfârșitul sezonului compara cu ultimul an sau cu înotători mele, etc si schimba ceea ce aveți nevoie pentru a schimba și de a continua ceea ce se bate tu și cu mine de anul trecut. Sper că acest lucru vă ajută.
Mircea Olaru • Sunt înot antrenor, din România, am 77 ani și cât mai multe "convingerile", vă întreb, dacă înot sportiv, ce pledezi?
Mi-ar fi foarte fericit daca mi răspundă la e-mail meu - <scanave@yahoo.com> [scuze, engleza mea este foarte slabă și cu ajutorul Google Translate ...]
Mircea Olaru • 02 / ...... cred că dacă incepatori distanțe lungi de aerobic, pot provoca o serie de greșeli tehnice, care cu greu pot fi corectate ulterior, exsitat Cu toate acestea, conceptul de imersie total / Lauglin Thierry, care ar putea rezolva acest subiect ... dar puțini sunt dispuși să-l folosească în practica lor.
Steve Friederang • Ca un antrenor colegiu cu ani de experiență de predare și de instruire Top 16 înotători de dezvoltare sunt de acord cu tine Mircea, mai înoată prost mai greu este să le ajuta să repara greșelile. Memoria neuronale este Prat a problemei. O altă parte a problemei este muschii care urmau să fie instruiți pur și simplu nu sunt suficient de puternice pentru a fixa un accident vascular cerebral. Acesta este unul dintre lucrurile pe care le-am axat pe în lucrul cu isokinetics înoate banci, oglinzi, palete de specialitate, și EyeSwim si alt echipament video. E mult mai ușor să se concentreze asupra ingraining de accidente vasculare cerebrale drepte și principiile de formare și comportamentului devreme decât să încerce și să le schimbe mai târziu. Am avut un tip cu câțiva ani în urmă, care a crescut de la 59 în piept 100 - 53.0 la Resortisanții NAIA, dar atenția la detalii și angajamentul de a schimba ar fi fost inutilă dacă ar fi început cu modalitățile de accident vascular cerebral și de formare am avut de a re- învețe el în cei doi ani la Universitatea noastră. A spus ca toate, uneori, înot prea repede prea devreme poate fi la fel de mult ca o problemă de înot prea mult timp. Eu chiar nu cred că acest lucru este problema cu accident vascular cerebral. Dar fiecare accident vascular cerebral ar trebui să fie atent supravegheat de către un antrenor care stie ce el sau ea face. Pentru a ajuta la antrenori în acest sens, am filmat și a organizat peste 3000 de filme segmentate și căutat accident vascular cerebral. A fost o mulțime de muncă, dar face treaba mea ca un mentor antrenor mult mai ușor și mai eficient. Nu ezitați să întrebați orice întrebare specifică.
Steve Betts • Bob Steele este de succes si de inspiratie pentru că e un gânditor. Toată lumea este diferit si un antrenor mare trebuie să înțeleagă fiecare înotător, și să fie capabil să se modifice pentru copii diferite - un copil / grup poate merge pe 15x300 04:00 (o oră) în timp ce un alt copil / grup merge pe 15x100 04:00 (un oră). Ambele seturi se poate întâmpla în aceeași bandă în cazul în care toți copiii din banda înțeleg ce se întâmplă. Fii creativ!
Bob Steele • Va rugam sa vizitati www.gamesgimmickschallenges.com / buletine informative și check-out februarie 2013 intitulată INSTRUIRE APCE RACE. Acesta oferă "eveniment" de formare orientate spre anaerobă stabilește, împreună cu corelarea lor cu performanța la acel moment de sezon. Ei lucrează pentru că sistemele de energie utilizate în set sunt cele utilizate în evenimentele specifice pentru care sportivul specializata. Am folosit aceste din 1959, au tot felul de statistici și lucrează. Multe alte antrenori au inceput utilizarea lor pe baza clinica si prezentari tabără. Există o mulțime de lucruri GRATUIT altele, site-ul, inclusiv resursele de coaching. "Atenție și nivelul de așteptare determină succesul tău și Salvatorul."
Bob
I like this "debate". What do you prefer and why?
What are some examples of sets you like using
Nicolas
Messer, Anouar
Boutebina apreciază aceasta
Nicolas Messer
• This really is an interesting discussion topic. In
my opinion there are many good reasons to use either - aerobic or anaerobic
"type" of sets. I think in the past a lot of teams used to
differentiate themselves by choosing either one to run their program. Nowadays,
I feel like there's a trend towards the higher intensity swimming which would
mean there are probably a lot more coaches using anaerobic sets. I don't have a
sports science background but this is something that has caught my interest ad
I'm trying to build my "own understanding" of those two terms and how
they apply to my coaching.
Nicolas Messer
• But in my opinion, an even more interesting topic in
this discussion is - no matter what "system" you choose, how do the
sets you use in your daily workouts impact the body (physics) of your athletes?
Ally Todd • I think you need to get in touch with Clive Rushton
clive.rushton@gmail.com; Clive Rushton <clive.rushton@swimformation.com>;
he has written many articles ( and books), and trained many coaches in the
Methodology for aerobic and anaerobic capacity and power development in
swimmers. There is no one who can explain this better!
Fr. Jim LaCasse, S.J.
• I've used both methods. I found that the best
results resulted from determining which type of training worked best for each
swimmer. Depending on the metabolic aspect of each swimmer, some responded
better to the anaerobic training and others to the aerobic. This often required
a season or at least several different important competitions and progress
related to the type of training for the swimmer.
Henry "Hank"
Buntin • As the author of "The Pointy
Arrow Concept", a book that stresses "do it right before you do it
fast!" and alludes to one aspect of competitive swimming. Stroke mechanics
and designing your own. I must interject that aerobic and anaerobic training
isn't an "either or" subject but one of energy training (conditioning
of the energy systems)that requires a blending of each type for all
swimmers.Over the course of the season the successful coaches and programs
integrate and utilized a seasonal plan divided into chapters for introducing,
stressing and maintaing both throughout the season, to achieve maximum
results.A blend of sprinting and endurance training.Both effect the other and
support and raise the levels of achievement. The key factor in efforts are the
understanding of the swimmers as to what and why they are being led down the
path by their coaches and having an accurate picture of what is going to be
gained by do so. They can then better their efforts towards a successful
outcome. There are many great articles as well as books that contain detailed
structure of aerobic and anaerobic training. It is within this understanding
and application of both that I think you will find fulfillment. Both are
needed, your choice is your artful and scientific application of how you want
to use them. That requires knowledge and learning that is readily available.
Check with your colleagues and attend clinics, you'll soon solve your questions
with understanding. Sorry to be so lengthy.
Lachlan Mitchell
• I agree with Hank, I think combining both aerobic
and anaerobic training methods is the way to get the most out of swimmers. I
think it is a case of working out how much energy is coming from each system
over the distance the swimmer is targeting, and assessing their strengths and
weaknesses to see where the greatest gains may be. I also think that the
requirements for training change throughout a swimmers career, with a greater
emphasis required on aerobic training at junior levels and increasingly towards
anaerobic at they mature, depending of course on the swimmer and their
preferred event.
Steve Friederang
• We actually wrote software to provide coaches and
swimmers and even National Governing Bodies and scientists with a system of
accountability. The program is called Cool Coach and we got some great help
from some great people. Dr. Lawrence Chernin; Dr. Geoff Pilling, Dr. Michael
Yessis, Dr. Tudor Bompa, who wrote The Periodization of Training; Dr. Ernie
Maglischo, author of the Swimming Faster series; and Dr. Rick Sharp, former
director of the International Center for Aquatic Research and author of what we
consider a landmark study on stress. Dr. Sharp like what we came up with so
much he actually purchased the program when he returned to Ball State. Now
twenty years of feedback has given me perspective to say that everyone is right
some of the time. Each swimmer adapts to stresses in particular ways. And the
"best" method is only best when it helps the swimmer reach his or her
goals. Dr. Sharp used to tell us that most coaches kill their swimmers by
Wednesday or Thursday and drag them through the rest of the week. He also noted
certain coaches who used one or the other "type" of training usually
has one third of their swimmers do well, a third stink up the pool or get
injured or worn out; and third in the middle.
I believe the coach of the future will lead a team of coaches to help personalize training a lot more like they do in gymnastics. it isn't easy, but it can be done. We are working on tools to help. One such tool is the EyeSwim where swimmers can film whenever THEY want. Another is a simple morning test or resting pulse. In Cool Coach, we had coaches post a 4 x 8 foot poster of swimmers and the sets most important to their success. Cool Coach was written over Excel so you could get percentage improvements. A sprinter might focus on speed improvement and a 200 butterflyer might focus on maintaining the same stroke count on lap 7 as lap 2 in quality sets. The adaptation of swimmers is highly related to genetics and stress and rest among other things. Motivation increases in coach and swimmer alike when the variables are explained and the results in practice and meets demonstrate the training is leading the swimmer to his goals. It took me 345 pages to say what I just said so feel free to challenge or respond. This interaction is what lifts the boat for all of and thank all of your for your collaboration with me and each other. All our swimmers benefit from this.
I believe the coach of the future will lead a team of coaches to help personalize training a lot more like they do in gymnastics. it isn't easy, but it can be done. We are working on tools to help. One such tool is the EyeSwim where swimmers can film whenever THEY want. Another is a simple morning test or resting pulse. In Cool Coach, we had coaches post a 4 x 8 foot poster of swimmers and the sets most important to their success. Cool Coach was written over Excel so you could get percentage improvements. A sprinter might focus on speed improvement and a 200 butterflyer might focus on maintaining the same stroke count on lap 7 as lap 2 in quality sets. The adaptation of swimmers is highly related to genetics and stress and rest among other things. Motivation increases in coach and swimmer alike when the variables are explained and the results in practice and meets demonstrate the training is leading the swimmer to his goals. It took me 345 pages to say what I just said so feel free to challenge or respond. This interaction is what lifts the boat for all of and thank all of your for your collaboration with me and each other. All our swimmers benefit from this.
Kathleen Prindle
• The magic lies in figuring out the best ratio of
percentage aerobic vs anaerobic for each individual athlete.
Sergei Beliaev
• Hello everybody! I am a new member to this group.
Great discussion!
As many of you know, training methodology is my main area of study. The issue of training volume vs. intensity was in discussion in professional circles since early 60s’ and actually it helped the formation of “classic” periodization theory the way we know it today. I am in complete agreement with Hank, Kathleen and others on “coordinated” approach to aerobic and anaerobic components of training. In fact, the way we understand the effects of sports training today – is all about management, sequencing and progression of aerobic and anaerobic components during each specific training season and its phases.
It is hard to blame practical coaches for the fact that this issue is remaining a “mystery” for many of them. The amount of confusion on that subject among sports scientists is simply unbelievable. The main point of confusion, in my humble opinion, is in understanding the principles of periodization theory itself. We knew already in early 70s that the “classic” periodization theory offered by Lev Matveev and later introduced to the West by Tudor Bompa - is limited in its ability to manage training components effectively. The alternative periodization principles and practical techniques proposed by Sergei Gorgon (1969) was undermining positions of Dr. Lev Matveev, the “father” of periodization and Methodology of Sports Training field in the USSR at that time, and therefore was practically buried by Matveev, who used all his political connections to protect his “domain”. That is where USSR’s politics interfered with sports science – something many people do not realize even until today.
Our training design tools are based on alternative periodization principles, which are much more advanced comparing to its “classic” form. Anybody can access our tools using Free Trial from www.makrotone.com Our discussion on that subject can be much more pointed if we would be more specific (how much, when, why...). As for the knowledge about the “perfect combination” between aerobic and anaerobic components – that is well studied, tested and proven knowledge. It is just a matter whether you accept the simple fact that there is more than one periodization theory exists.
As many of you know, training methodology is my main area of study. The issue of training volume vs. intensity was in discussion in professional circles since early 60s’ and actually it helped the formation of “classic” periodization theory the way we know it today. I am in complete agreement with Hank, Kathleen and others on “coordinated” approach to aerobic and anaerobic components of training. In fact, the way we understand the effects of sports training today – is all about management, sequencing and progression of aerobic and anaerobic components during each specific training season and its phases.
It is hard to blame practical coaches for the fact that this issue is remaining a “mystery” for many of them. The amount of confusion on that subject among sports scientists is simply unbelievable. The main point of confusion, in my humble opinion, is in understanding the principles of periodization theory itself. We knew already in early 70s that the “classic” periodization theory offered by Lev Matveev and later introduced to the West by Tudor Bompa - is limited in its ability to manage training components effectively. The alternative periodization principles and practical techniques proposed by Sergei Gorgon (1969) was undermining positions of Dr. Lev Matveev, the “father” of periodization and Methodology of Sports Training field in the USSR at that time, and therefore was practically buried by Matveev, who used all his political connections to protect his “domain”. That is where USSR’s politics interfered with sports science – something many people do not realize even until today.
Our training design tools are based on alternative periodization principles, which are much more advanced comparing to its “classic” form. Anybody can access our tools using Free Trial from www.makrotone.com Our discussion on that subject can be much more pointed if we would be more specific (how much, when, why...). As for the knowledge about the “perfect combination” between aerobic and anaerobic components – that is well studied, tested and proven knowledge. It is just a matter whether you accept the simple fact that there is more than one periodization theory exists.
Kevin Joubert
• Like others pointed out, there's not really an
either / or concept at work. In our own masters squad we definitely lean more
to one side or the other depending on the time of year and the athletes.
In our own case we work from general to specific and hold a single emphasis for no more than 12 weeks at a time as that's the length of time things tend to play out for us. After 12 wseeks if we keep pounding away at certain type of set the gains tend to slow down or stop.
In our own case, we have spent about 10 weeks holding VO2max pace we started with 25 yard intervals and are now at 300 yard intervals interspersed with some shorter ones. Very soon now we will switch to an endurance emphasis to perform well at our local distance meet in March, at that point we switch to an SP2 emphasis to get the swimmers ready for the zone championships and short course nationals.
And that's not to say that in any period we totally forego every other type of training, but we definitely have an emphasis.
In our own case we work from general to specific and hold a single emphasis for no more than 12 weeks at a time as that's the length of time things tend to play out for us. After 12 wseeks if we keep pounding away at certain type of set the gains tend to slow down or stop.
In our own case, we have spent about 10 weeks holding VO2max pace we started with 25 yard intervals and are now at 300 yard intervals interspersed with some shorter ones. Very soon now we will switch to an endurance emphasis to perform well at our local distance meet in March, at that point we switch to an SP2 emphasis to get the swimmers ready for the zone championships and short course nationals.
And that's not to say that in any period we totally forego every other type of training, but we definitely have an emphasis.
Bob Steele •
Get with the best coach you can find and have them
mentor you. The art of coaching is what it takes and you right now you're
drawing stick figures. Whether you emphasize aerobic or anaerobic depends upon
so many physiological and psychological factors, presented by the athlete.
Presently, how you use aerobic and anaerobic changes in percentages and amount
of either of both, as a series of ten week blocks progresses. Reading books
helps; however, a mentor and clinics is best. Some coaches have coached for 50
years and they're still uncertain, experimenting, guessing with both hits n'
misses.
Steve Friederang
• I agree with Bob. There are a list of clinics on the
ASCA website. You can also hire mentors to fly in and work with you of no one
is local. Bob Steele is one of the best. People say I'm pretty useful too :)
There are some more listed on the ASCA site or you can call them and ask. You
can learn more in a week with a great mentor than you can in years of
experimentation. The right mentor will make you a hero in the eyes of your team
and make coaching more rewarding and fun for you too.
Clint Stevens
• i never asked for help; i asked for opinions. that
is not to say i have a solution or the silver bullet. i lean towards one more
than the other but do not neglect either of them and was curious what others
do. I plan my year through periodization (Macrocycle) breaking it down further
in meso/microcycles and the three phases of the annual plan. i use HIIT a lot
in my coaching and my own training and it has produced results; i dont believe
in "garbage" yardage and focus more on quality than quantity - every
set has a purpose.
i simply asked do you prefer one over the other and why
i simply asked do you prefer one over the other and why
Steve Friederang
• It's funny; it always comes down to the same
question. I believe that question is answerable. Which programs attain the
greatest average improvement year after year? Once we know that we know whether
or not we need "help" or more anecdotes and opinions. If everyone,
including me knew that for a given swimmer who goes 30.000 in the 50, he went
1:12 in the 100 and the National norm for a given 30.00 was 1:04 I'd know and
everyone who read that data would know to change. I'd change even if all my
swimmers loved me and trusted me. Maybe ESPECIALLY if all my swimmers loved and
trusted me. So this discussion is moot until we have such data. I will
encourage anyone who cares more about helping swimmers reach their potential
than anecdotes that you yourself can start today by assessing how much dropoff
each of your swimmers have for various distances; and the average percentage
improvements by age group for your own team year by year. Here's a hint -- as
your swimmers improve toward 90% of their best 100 for the average 100 for 500,
you need to open the intervals more often and get that 100 down. Training by
stress and velocity is far more important than by distance. You might also find
great improvements in aerobic fitness in training 25's and anaerobic speed in
what some might call "garbage yardage". What did Phelps get out of
going 2,000 flutter kick for time descending by 500s? A lot more than those
simply looking for anecdotes know. Measure it, publish it, and improve it. At
the end of the season compare with your last year or with my swimmers, etc. and
change what you need to change and continue what's beating you and me from last
year. Hope this helps.
Mircea Olaru
• I am swimming coach, from Romania, I have 77 years
and as many 'beliefs', I ask you, if the sport swimming, what do you plead?
I would be very happy if you reply me on my email - <scanave@yahoo.com> [sorry, my English is very weak and using Google Translate ...]
I would be very happy if you reply me on my email - <scanave@yahoo.com> [sorry, my English is very weak and using Google Translate ...]
Mircea Olaru
• 02/ ......I think if beginners aerobic, long
distances can cause a range of technical mistakes which hardly can be corrected
later, exsitat however, the concept of Total immersion/Thierry Lauglin, that
could fix this subject ... but few are willing to use it in their practice.
Steve Friederang
• As a college coach with years of experience teaching
and training Top 16 developmental swimmers I agree with you Mircea; the longer
they swim poorly the harder it is to help them fix mistakes. Neural memory is
prat of the problem. Another part of the problem is the muscles that were
supposed to be trained simply aren't strong enough to fix the stroke. This is
one of the things I have focussed on in working with isokinetics swim benches,
mirrors, specialized paddles, and the EyeSwim and other video equipment. It's
far easier to focus on ingraining the right strokes and training principles and
behavior early than to try and change them later. We had a guy a couple years
ago who improved from 59 in the 100 breast to 53.0 at NAIA Nationals, but his
attention to detail and commitment to change would have been unnecessary if he
had started with the stroke and training modalities we had to re-teach him in
his two years at our University. That all said, sometimes swimming too FAST too
early can be as much a problem as swimming too long. I really don't think this
is the issue with stroke. But EVERY stroke should be carefully watched by a
coach who knows what he or she is doing. To help coaches in this regard I have
filmed and organized over 3,000 segmented and searchable stroke movies. It was
a lot of work, but makes my job as a coach mentor a lot easier and more
effective. Feel free to ask any specific question.
Steve Betts
• Bob Steele is successful and inspirational because
he's a thinker. Everyone is different and a great coach has to understand each
swimmer, and be able to modify for different kids - one kid/group can go 15x300
on 4:00 (one hour) while another kid/group goes 15x100 on 4:00 (one hour). Both
sets can happen in the same lane if all the kids in the lane understand what's
going on. Get creative!
Bob Steele •
Please visit
www.gamesgimmickschallenges.com/newsletters and check-out Feb 2013 entitled
RACE PACE TRAINING. It gives "event" oriented anaerobic training sets
along with their correlation to performance at that time of season. They work
because the energy systems used in the set are those used in the specific
events for which the athlete specializes. I've used these since 1959, have all
kinds of statistics and they work. Many other coaches have started using them
based upon clinic and camp presentations. There's a lot of other FREE stuff on
the site including Coaching Resources. "Attention and Level of Expectation
Determines Swimmer Success and Yours."
Bob
Bob
==============
I am swimming
coach, from Romania, I
have 77 years and as many 'beliefs', I ask you,
if the sport swimming, what do you plead?
I would be very happy if you reply me on my email - <scanave@yahoo.com> [sorry, my English is very weak and using Google Translate ...]
I would be very happy if you reply me on my email - <scanave@yahoo.com> [sorry, my English is very weak and using Google Translate ...]
O zi frumoasa, cu soare in
privire!
Daca se poate ajuta cu ceva informatii, despre un eveniment demult uitat?(deoarece am vazut din CV dumneavostra ca ati fost unul dintre castigatorii acestuia)
ReplyDeleteMaratonul de inot Braila-Galati , daca se poate locatia startului si a sosirii , distanta parcursa si daca se poate si durata acestuia. Eventuale momente ale organizarii cum ar fi data desfasurarii , daca sportivii erau insostiti de barci sau daca traseul era marcat cu balize.
Multumiri.
din pacate nu am fost castigator la frumoasa cursa Braila-Galati, un elev de-al meu, acum col.r. Ghivnici Valeriu, a castigat o editie, dar chair ca nu mai stiu anul, probabil '69-70 [eu am participat cu succes la Traversarea lacurilor, la Buc, 1954-55]; din pacate cei care organizau aceasta cursa sunt 'dusi pe alte meleaguri.'...; cred ca a trrebui sa va adaresati celor din Braila sau chiar Galati si fostului director al clubului scolar din Braila, Dl. Zaharia, care , sper, ca mai este inca activ [sa-i dea D-zeu sanatate si virtute...]. In orice caz eu va doresc succes pt ca am inteles ca v-ati implica in repornirea acestui maraton traditional [cereti si ajutorul 'maratonistilor din Brasov', cu toate ca nu vad unde ar fi putut organiza ei un asemenea concurs...?]
ReplyDeleteMultumiri
DeleteWow, wonderful blog layout! How long have you been blogging for?
ReplyDeleteyou make blogging look easy. The overall look of your website is wonderful, let alone the content!
my page: ab doer