Saturday, December 29, 2012

In memoriam: Prof. Dr. Cornel Radut .....

am rasfoit pagini uitate de acum cca. 20 de ani.....

si l-am intalnit pe Cornel Radut, fost secretar general al FRN pe cand eram eu sportiv, apoi a trecut la Canotaj academic si rezultatele au inceput sa apara [& Coca Florescu, Victor Mociani, Dany Popper], apoi ca cercetator la o insitutie cu rezultate deosebite in cercetarea stiintifica sportiva [Pierre de Hillerin &]

Din paginile scanate se va putea vedea ideia centrala a sportului de mare performanta : VARSTA
si felul cum apare ea la diferite discipline sportive, antrenorii de inot, colegii mei mai tineri pot lua notite, iata-le:

 













2 comments:

  1. Multumesc Nea Mircea,iti doresc din suflet multa sanatate si mult noroc.
    Claudiu Radut

    ReplyDelete
  2. din pacate noi am pierdut o tara intreaga dar niste niste 'jimnici' si pe vremuri abia obsr5vati de grandomanii acre au fost si mai sunt inca... 'praful' sa se aleaga de ei !

    ReplyDelete