Tuesday, December 17, 2013

Broshura "DESPRE INOT"...




In 2007, la'nceptul primaverii...., am hotarit sa nu mai public aceasta lucrare; dupa zeci, sute  de emailuri sa caut un sponsor si cand n-am gasit nimic..., m-am jurat ca 'gata'...

La terminarea antrenamentului zilnic, plecand spre casa, seara tarziu, in intunericul drumului zarisem doua umbre, erau ultimii mei sportivi, care plecau...; am oprit masina si fiind asa tarziu, i-am invitat sa-i duc pana la prima statie etc.
Dar, nu am rezistat juramintului.., si am mai povestit odata 'necazul' meu..., la care, mama sportivei imi spune:"sotul meu poate sa va ajute"..., asa a putut aparea lucrarea 'vietii mele'.

Cele 1000 de exemplare, le-am oferit, fara plata, cui se nimerea si cine avea cat de cat un interes legat de inot.., acum cred ca merit o a doau editie, dar, iarasi, caut un sponsor..., deh, asa-i viata asta..., alergi mereu 'dup'o stea'...

Lucrarea era conceputa economic: o broshura de cca 30pag, in folie iar in interior am bagat un CD cu adevarata lucrare de cca 200p / A4... + 4 postere cu tehnica de concurs..., mie mi-a placut si  mai tarziu mi-am dat seama ca facusem cea mai moderna forma de distrubutie a unei carti - pe CD [ acum e la mare moda]
iata paginile broshurii...:






No comments:

Post a Comment